Joseph joseph vuilnisbakken

10-02-2017 00:22 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zitten te kijken naar een nieuwe vuilnisbak, en de Joseph Joseph Intelligent Waste bakken zien er wel heel interessant uit.

Enige punt is (behalve dat ze duur zijn) dat er een speciale vuilniszak in hoort.. die zijn per 20 stuks € 7,95.

Heeft iemand ervaring met deze vuilnisbakken, en kan er ook een andere vuilniszak in? Of moet het echt die van Joseph Joseph zelf zijn?
Ik vind dit bij een webwinkel die die bakken verkopen:

Gebruik de bijpassende afvalzakken of kies voor reguliere, merkloze zakken. Ook deze passen in de Intelligent Waste! In het deksel zit een geïntegreerd geurfilter dat nare luchtjes tegengaat (tip: vervang deze om de twee maanden) en in de onderzijde zitten wieltjes. Hiermee verplaats je hem, in combinatie met de handgreep aan de achterzijde, makkelijk en snel.
Hmm.. bij andere winkels zie ik juist weer dat gewone zakken er niet in passen.. Alleen de JJ zakken, of de Ikea zakken (Forslutas) maar die zijn net zo duur..
Wij hebben sinds enkele weken de 60 liter Totem en toevallig moest ik net voor het eerst de zak van de bovenste grote bak vervangen. Een zwarte vuilniszak (van Lidl geloof ik) past er prima in, misschien wat te lang, maar past goed om de rand.

Ik ben heel blij met de prullenbak. Het enige minpuntje vind ik dat in het onderste vak het tussenschot niet tot aan de rand komt. Wij gebruiken die bak voor papier en plastic en hij moet wel regelmatig geleegd worden, omdat het anders aan de andere kant valt. Maar sneller legen is ook minder stinken natuurlijk!

In het groenbakje zit nu nog mijn laatste JJ-zakje en daarna ga ik hem zonder zakje gebruiken en dan gewoon afwassen. Fijn dat je dat bakje makkelijk op je aanrecht kunt neerzetten tijdens het koken en dat je de deksel aan het bakje kunt hangen dan.
tvp!

Wij hebben ook pas de Intelligent Waste à 60 liter aangeschaft. We kregen er 3 zakken bij en zitten aan de laatste, dus de zoektocht is begonnen. Voor de caddy (het groenbakje bedoel ik) gebruiken we de afbreekbare zakjes van de Action. Die zijn iets te lang maar passen verder prima.

Ik ben wel heel blij met deze prullenbak!
Je moet niet alles geloven wat je denkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven