kadootjes voor een puber
vrijdag 23 november 2018 om 18:17
Ook dit jaar vieren we Sinterklaas. We is ik, mijn vriend, mijn nog gelovende 8 jarige en zijn lieve 16 jarige puber. En er moeten kadootjes gekocht worden. En ik heb geen idee wat ik moet kopen voor zo'n jonge knul. Hobby'szijn gamen, op zijn telefoon kijken, bankhangen, zakken chips wegwerken en voetbal. Volgend jaar krijgt hij een nieuwe slaapkamer maar hij is vrij specifiek met zijn smaak.
Ik kom echt niet verder dan een chocoletter. Zijn er hier nog moeders en vaders met ideeën? We houden het klein omdat Kerst ook nog gevierd wordt. Alle raad is welkom!
Ik kom echt niet verder dan een chocoletter. Zijn er hier nog moeders en vaders met ideeën? We houden het klein omdat Kerst ook nog gevierd wordt. Alle raad is welkom!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 23 november 2018 om 18:20
Nou, de meerderheid nog wel, ik vind het ook apart hoor
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 23 november 2018 om 18:21
Hier ook een puberzoon en weinig inspiratie!
Ik heb nu vooral “nuttige” dingen, een nieuwe pyjama, een nieuw trainingspak, een paar lekker warme sokken, een geurtje, een trui.
Bij de MacDonalds verkopen ze kadobonnen van €7,50 daar maak ik hem erg blij mee, dus die krijgt hij twee. En vandaag hebben we met black friday een speaker van JBL gekocht.
Ik heb nu vooral “nuttige” dingen, een nieuwe pyjama, een nieuw trainingspak, een paar lekker warme sokken, een geurtje, een trui.
Bij de MacDonalds verkopen ze kadobonnen van €7,50 daar maak ik hem erg blij mee, dus die krijgt hij twee. En vandaag hebben we met black friday een speaker van JBL gekocht.
vrijdag 23 november 2018 om 18:22
Ja heb ik aan gedacht... maar hij doet het niet zo goed op school dus heeft een gameverbod van zijn vader.
Mijn vriend kwam niet verder dan chocoladeletter
vrijdag 23 november 2018 om 18:24
vrijdag 23 november 2018 om 18:25
vrijdag 23 november 2018 om 18:26
vrijdag 23 november 2018 om 18:28
Wat voor tijdschriften vinden 16 jarigen leuk?Gatinmijnsok schreef: ↑23-11-2018 18:26Tijdschrift abonnement, een nummer inpakken en met een bon geven.