Kakkerlakken?????

21-08-2013 22:29 103 berichten
Oh help, ik heb op marktplaats een vaatwasser gekocht, bijna niet gebruikt en nog maar 13 maanden oud.

Hij werd om 19.00 uur gebracht en ik heb hem aangesloten en meteen aangezet met afwas. Poosje later wilde ik checken of hij ook goed warm werd, dus ik deed de deur open, kwam er een beestje uitkruipen, ik heb het gevangen in een glaasje en folie er om heen gedaan, poosje later zag ik nog zo'n beestje snel over de deur lopen, helaas te laat om te vangen

ik ben zo ongerust, ik ben al 2 uur aan het googlen en youtube filmpjes aan het kijken maar ik kom er niet uit. In mijn onrust heb ik hier een Turks restaurant gebeld waar ik wel eens eet.

Gevraagd of ze wel eens een kakkerlak in het echt hebben gezien, genoeg dus zeiden ze in Turkije, Joekels zelfs. Ok, ik ben er naar toe gegaan om te laten zien. Die mannen twijfelden, niet zo groot als een kakkerlak die hun hebben gezien, maar wel de vorm. Een mevrouw die op het terras zat kon voor 90% zeker zeggen dat het wel een kakkerlak was, ze had ze wel eens in het echt gezien bij haar op het werk.

Wat moet ik nu doen? Ik heb een huis van anderhalf jaar oud. Je komt toch heel moeilijk van kakkerlakken af??? Ik heb die man van marktplaats gebeld en hij zei dat hij eerlijk nog nooit een beestje had gezien. Hij heeft de vaatwasser 3 weken geleden opgehaald uit zijn oude huis uit een berging en daar heeft hij een jaar stil gestaan. Kakkerlak ligt nu op zijn rug in beetje gesmolten kaarsvet, glaasje was van een waxinelichtje. Wie kan ik dat morgen laten zien die er ECHT verstand van heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:copacabana schreef op 21 augustus 2013 @ 23:56:

Ik heb een tijd in afrika gewerkt. Op een gegeven moment liep ik door de hal in het gebouw waar ik werkte. Ik keek omhoog en het plafond zag letterlijk zwart van de kakkerlakken. Het was 1 grote krioelende bende, er was geen stukje plafond meer te zien, ik zag alleen die lijven over elkaar heen kruipen, zo groot en dik als je duim of groter. die beesten schijnen erg te houden van lichamelijk contact met soortgenoten. echt een scene uit een horrorfilm.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Brrrr ik zou kind en hond oppakken en net zo lang bij moeders gaan logeren tot ze weg zijn gehaald! Allemaal! Dat heb ik ook zo gedaan toen ik dacht vlooien te hebben.

Man.. Wat ben ik panisch voor alles wat onder insecten valt!

Vast een vreselijk overdreven reactie, maar ik zou geen oog dicht doen!
Alle reacties Link kopieren
[…]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2013 18:38
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven