Kamernet werkt slecht

05-06-2012 10:50 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik zoek een kamer en ik heb laatst een lidmaatschap gekocht bij kamernet.nl. De bekendste kamersite zo ongeveer. Hiervoor heb ik 35 euro betaald voor 3 maanden onbeperkt reageren.

Alleen het werkt super slecht. Er is sowieso altijd wel iets mis met foto's plaatsen oid maar waar ik nu last van heb is dat ik reageer op kamers. Dan krijg ik daar reacties op maar in de inbox op kamernet zie ik dus niks. Heb hen de vraag gesteld hoe dit komt en of zij dit asap kunnen regelen.

Zeggen ze alleen dat het probleem bekend is bij hen en dat ze ermee bezig zijn. WTF.. daar betaal ik dus 35 euro voor.

Wat kan ik nu doen? Ze zijn niet telefonisch bescikbaar maar ik vind dit niet kunnen eigenlijk. En dan reageren ze op een manier waar je niks mee kan.
Ik zit zelf ook bij kamernet en krijg sinds een week steeds een e-mail dat ik een bericht op kamernet heb, terwijl bij mijn berichten op de website niets te zien is.

Heel vervelend natuurlijk, dat jij ook nog andere problemen met de website hebt. Bij mij zijn de problemen trouwens ongeveer een week geleden ontstaan, het halfjaar daarvoor heb ik geen enkel probleem gehad met kamernet.

Ik zou zo niet weten wat je zou kunnen doen, behalve geduldig wachten. Wat ik hoor uit de reactie van kamernet, is dat ze bezig zijn om het probleem op te lossen. Dat gaat niet sneller wanneer er 100en (jij bent vast niet de enige die hen op de problemen wijst) mensen steeds contact opnemen over de problemen en ze op al die mensen moeten reageren.

Mocht het probleem nog veel langer aanhouden zou je misschien kunnen vragen of je periode waarop je onbeperkt kan reageren verlengd kan worden met het aantal dagen dat jij geen gebruik kon maken van de diensten van kamernet.
Goh, ik verhuur al sinds een jaar of 8 kamers via Kamernet en herken deze problemen niet. Maar ik hoef dus niet te betalen, omdat ik een kamer aanbied.

Per wanneer zoek je iets? En welke plaats??
Das wel een goed idee, van de hoeveelheid dagen dat ik er geen gebruik van kon maken.

Maar wat ik niet snap, is dat zoiets belangrijks niet werkt... Erg slecht vind ik dat hoor.

Eerst kreeg ik mijn foto er niet op. En van anderen hoor ik dat zij wel eens geen foto's van hun aangeboden kamer er niet op krijgen.

Ik zoek iets in Utrecht maar ik heb een aantal punten die ik zeker wel belangrijk vind, dus heel veel haast heeft het niet. Alhoewel ik wel per 4 juli uit mijn huis moet. Maarja, dan maar even bij mijn moeder inwonen tot ik wat anders heb gevonden... :S
Ik heb sinds vandaag een abo bij kamernet.nl, maar kan volgens mij niet reageren op de kamers! Als ik een berichtje wil sturen dan krijg ik het scherm te zien waarin ik moet kiezen voor een lidmaatschap. Terwijl ik toch echt al 20 euro heb betaald :(
@Pinksanne, Momenteel ontvangen sommige gebruikers nog onterecht een email notificatie dat er ongelezen berichten zijn. We zijn druk bezig om dat probleem op te lossen. De berichten die je in je inbox op de website ziet kloppen wel. Het is niet zo dat er berichten niet getoond worden.

Wat betreft het plaatsen van foto's, dat probleem is al grotendeels verholpen. Helaas krijg je soms nog een melding dat er iets mis is gegaan of dat de foto groter is dan 4mb. Als dat het geval is kan je de foto's naar ons mailen en plaatsen wij ze voor je. Dat doen we bij alle gebruikers.

@Waldorf114, heb je hier al contact over gehad met onze ledenservice? Waarschijnlijk is er iets mis gegaan in de verwerking van je betaling. Als je ons een mail stuurt, met bij voorkeur ook de betalingsgegevens, dan kunnen we voor je uitzoeken wat er mis is gegaan en je lidmaatschap activeren.

Hopelijk zijn al jullie problemen snel verholpen en kunnen werkt onze website weer zoals het hoort. We zijn er elke dag druk mee bezig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven