Kat doet vreemd
zondag 7 april 2013 om 14:33
Direct naar de dierenarts bellen en hem laten beoordelen. Is het een kater? Heb hier 2 katers rondlopen beide hadden met verstopping door blaasgruis dat ze die houding gingen aannemen en daar moet je zsm bij zijn.
thistime wijzigde dit bericht op 07-04-2013 15:18
Reden: Bedoel blaasgruis (en nierstenen)
Reden: Bedoel blaasgruis (en nierstenen)
% gewijzigd
zondag 7 april 2013 om 14:34
zondag 7 april 2013 om 14:55
quote:jannie_27 schreef op 07 april 2013 @ 14:42:
Het viel me vrijdag op maar dacht niet meteen dat het iets ergs was.
Maar omdat ik het vandaag weer zag begon ik het vreemd te vinden.
Hij doet alles buiten dus het is lastig om te checkenOk, ik maakte uit je bericht op dat het al langer aan de gang was. Verkeerd opgevat dus.
Het viel me vrijdag op maar dacht niet meteen dat het iets ergs was.
Maar omdat ik het vandaag weer zag begon ik het vreemd te vinden.
Hij doet alles buiten dus het is lastig om te checkenOk, ik maakte uit je bericht op dat het al langer aan de gang was. Verkeerd opgevat dus.
zondag 7 april 2013 om 15:19
quote:witch_dv schreef op 07 april 2013 @ 14:46:
het kan zo ver komen dat de kat compleet verstopt zit, en er een penisamputatie moet komen, Dit is ABSOLUUT niet iets waar je mee moet wachten tot morgen, je moet direct naar de dierenarts!
Precies! Niet mee wachten
Als je niks doet kan poes een hele nare dood hebben.
Ik heb het meegemaakt en was heel zielig voor kater (is er gelukkig bovenop gekomen maar nu zonder piemel) en heel zielig voor mijn portemonnee (¤1000)
het kan zo ver komen dat de kat compleet verstopt zit, en er een penisamputatie moet komen, Dit is ABSOLUUT niet iets waar je mee moet wachten tot morgen, je moet direct naar de dierenarts!
Precies! Niet mee wachten
Als je niks doet kan poes een hele nare dood hebben.
Ik heb het meegemaakt en was heel zielig voor kater (is er gelukkig bovenop gekomen maar nu zonder piemel) en heel zielig voor mijn portemonnee (¤1000)
zondag 7 april 2013 om 17:12
zondag 7 april 2013 om 17:17
quote:lola88 schreef op 07 april 2013 @ 16:03:
misschien blaasgruis? dat had die van ons ook heeft nu speciale brokjes en gaat uitstekend! brokjes zijn wel duur dus dat hebben we vermengd met normale brokjes!
maar zou wel ff langs dierenarts gaan.
Mag ik je dan een tip geven?
Dat vermengen met gewone brokjes is nl niet zo geweldig,doet de dure brokken weer teniet.
Mijn poezen gebruiken al jaren Urinary dieet en het werd mij ook te gortig bij de dierenarts.
Mijne krijgen nu Sanabelle Urinary en daar doen ze het al vele jaren heel goed op.
http://www.zooplus.nl/sho ... belle_speciaalvoer/100612
Bestel het bij Zooplus (gratis bezorgen) en hoe groter de verpakking hoe lager de kiloprijs.
misschien blaasgruis? dat had die van ons ook heeft nu speciale brokjes en gaat uitstekend! brokjes zijn wel duur dus dat hebben we vermengd met normale brokjes!
maar zou wel ff langs dierenarts gaan.
Mag ik je dan een tip geven?
Dat vermengen met gewone brokjes is nl niet zo geweldig,doet de dure brokken weer teniet.
Mijn poezen gebruiken al jaren Urinary dieet en het werd mij ook te gortig bij de dierenarts.
Mijne krijgen nu Sanabelle Urinary en daar doen ze het al vele jaren heel goed op.
http://www.zooplus.nl/sho ... belle_speciaalvoer/100612
Bestel het bij Zooplus (gratis bezorgen) en hoe groter de verpakking hoe lager de kiloprijs.