Kat gebivakeerd in mijn huis

04-01-2020 12:14 54 berichten
Ik kom om 1030 thuis na 24 uur niet in mn huis te zijn geweest en ben in de badkamer om te wassen, ineens een kat naast me
Is blijkbaar de buurkat gister naar binnen geslopen toen ik hem 30 sec open liet staan...
Gelijk naar buiten gewerkt, wou hij ook graag en mn huis geinspecteerd. Alles stond open binnen maar zo te xien alleen op mn stoel gepist
3 kussens nat en stinken
De eerste zit nu met mn beddengoed nog in de machine.( beddengoed voor de zekerheid, was niet nat, maar wel zo fris en ik ben ook allergisch) al gezogen en gedweild en alle ramen open

Maar nu moet ik zo nog 2 kleine kussens wassen. Weet niet eens of dat kan maar zo niet dat gooi ik ze weg
Maar ik twijfel of ik daar wat kleren bij zal fien. Heb nl ook bergen gewone was liggen nog. Het lijkt me niet fris aan de ene kant ivm geurverspreiding
Of wordt alles gewoon fris als ik er toch wat gewone was bij doe?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niks bij doen. En daarna nog een lege machine draaien. Echt kattenpis🤮
Haha ja dacht ik al...
Nu aan gedaan met alleen de 2 kussens
Dan morgen maar de gewone was

Bahhhhh
anoniem_180210 wijzigde dit bericht op 04-01-2020 12:24
63.64% gewijzigd
Nee zeker niks erbij doen.
Heb dus bij mn witte beddengoed wel 1 sloop en 1 kussen gedaan
Niet nagedacht en dat rook net uit de machine wel gewoon fris
Maar als het droog is hopelijk ook
Anders heb ik nu ook mn beddengoed verpest denk ik.......

Mss ff wasmachinereiniger halen straks om hierna te doen
Je kunt ook een fles witte azijn (geen schoonmaakazijn, dat is te agressief voor je machine) in het zeepbakje doen zodra de machine gepompt heeft na het aanzetten.
Witte azijn ontkalkt en ontvet meteen je machine. Dan is ie echt weer fris. Beste ook nog op een kookwas.
Ja maar zou dat net ' zo goed' zijn als echte wasmachinereiniger?
Ik baal heel erg want ik ben nooit lange tijd alleen in mn huis
Draai normaal ook alleen kortere wasjes om die reden
En nu moet ik dus lang wachten tot de machine klaar is
En dan morgen nog de gewone was want dat is nu te veel
En ik moet ook nog naar de winkel wat ik normaal sochtends doe en nu vanmiddag moet

Maar ja positief bekijken: hij heeft gelukkig niet op mn matras geplast!!!
Gewone kattenurine valt heel erg mee hoor qua reuk. De sproei urine van ongecastreerde katers is wat zo vreselijk stinkt.

Heb je het over kleine sierkussens? Die blijven vaan niet mooi in de was en dan zou ik even naar de ikea/leen bakker/kwantum/etc gaan voor 2 nieuwe.
vivajaline schreef:
04-01-2020 12:32
Ja maar zou dat net ' zo goed' zijn als echte wasmachinereiniger?
Mijn wasmachine-monteur adviseerde dit. Ik denk dat in wasmachinereiniger ook gewoon een ontvetter zit.
Het gaat bij een wasmachinereiniger om zeepresten weg spoelen. Dat geeft een vieze aanslag in je machine.
Vaatwastablet kan ook. Is ook een ontvetter (lees: vette vaat)
GinnyJones schreef:
04-01-2020 12:37
Gewone kattenurine valt heel erg mee hoor qua reuk. De sproei urine van ongecastreerde katers is wat zo vreselijk stinkt.

Heb je het over kleine sierkussens? Die blijven vaan niet mooi in de was en dan zou ik even naar de ikea/leen bakker/kwantum/etc gaan voor 2 nieuwe.
Hoop ik dan. Had de kussens voor het de machine in kon in de badkamer gelegd en dat rook je wel erg

1 kussen waar een hoes omgeen gaat nog en 1 paars sierkussen
Gewoon katoenen buitenkant
vivajaline schreef:
04-01-2020 12:35
En ik moet ook nog naar de winkel wat ik normaal sochtends doe en nu vanmiddag moet

Vraag anders of de kattenbaas je kussens wil wassen?
Verder: als je aldoor korte wasjes draait en nooit een hete was krijg je vetluis. Raad het je niet aan.
GinnyJones schreef:

De kat van de buren plast aldoor in een hoekje van mijn tuin. Dat is buiten. En de lucht is niet te doen. Het is een vrouwtje..
winkelfanaat schreef:
04-01-2020 12:42
Vraag anders of de kattenbaas je kussens wil wassen?
Verder: als je aldoor korte wasjes draait en nooit een hete was krijg je vetluis. Raad het je niet aan.
Haha dat durf ik niet

Ja ik doe af en toe een hete was met lang peogramma zonder was en met zon fles reiniger. Om de paar maand
Dan ga ik somss ook naar mn mn moeder terwijl de machine wast en soms blijf ik wachten
Ik vind het eng om de machine aan te hebben als ik weg ben
Ik zou je beddengoed ook nog maar een keer wassen op 90 graden. Lijkt me toch niet zo fris als je dat hebt gewassen samen met iets waar de kat overheen heeft geplast .
Blijf in jezelf geloven !
05-2019 schreef:
04-01-2020 12:53
Ik zou je beddengoed ook nog maar een keer wassen op 90 graden. Lijkt me toch niet zo fris als je dat hebt gewassen samen met iets waar de kat overheen heeft geplast .
Nee het idee is best goor
Maar het is beddengoed van een bed waar ik niet slaap. Ligt er dus eigenlijk voor de show op
En net rook het fris
Zit nu in de droger
Ik bekijk het straks wel ff
Anders later keer opnieuw idd
vivajaline schreef:
04-01-2020 12:51
Haha dat durf ik niet

Ja ik doe af en toe een hete was met lang peogramma zonder was en met zon fles reiniger. Om de paar maand
Dan ga ik somss ook naar mn mn moeder terwijl de machine wast en soms blijf ik wachten
Ik vind het eng om de machine aan te hebben als ik weg ben

Als het mijn kat was geweest (hoewel ik die niet heb) dan had ik het met liefde voor je gewassen. Maar goed, snap dat als het contact misschien niet zo goed is je dat ook niet zo snel doet. Ik heb een keer de kat van de overburen op heterdaad betrapt, die zat te spuitpoepen in mijn voortuin. Echt die lucht, ben naar de overkant gegaan en buurvrouw kwam het opruimen. Ze begreep het helemaal. Ze stond zelf ook te kokhalzen.
Ohh bahhhh

Nee ik heb niet echt contact met de buurvrouw
Maar ja het zit in de machine nu
Afwachten hoe het eruit komt
GinnyJones schreef:
Gewone kattenurine valt heel erg mee hoor qua reuk.

Nou, daar verschillen de meningen over hoor! Wat ranzig..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
wat rot voor alle 3! Zo heet mogelijk wassen en inderdaad lege machine met schoonmaakazijn op 90 graden erna zodat de geur daar niet in blijft hangen.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
vivajaline schreef:
04-01-2020 12:35

Ja soms lopen dingen anders. Zo erg is dat toch niet? Je kan toch naar de winkel terwijl er een was in de machine zit? En dan vanavond je gewone was?
05-2019 schreef:
04-01-2020 12:53
Nou niet overdrijven hoor. Je gaat er echt niet dood aan en urine spoel je makkelijk weg met warm water.
winkelfanaat schreef:
04-01-2020 12:44
De kat van de buren plast aldoor in een hoekje van mijn tuin. Dat is buiten. En de lucht is niet te doen. Het is een vrouwtje..
Vrouwtjes 'sproeien' helaas soms ook en dat is nog ranziger dan kater sproei. Gatver wat is dat vies. Onze vorige poes deed het echt te pas en te onpas, brr!
Ben jij de buren niet aansprakelijk wezen stellen?
iones schreef:
04-01-2020 13:55
Ben jij de buren niet aansprakelijk wezen stellen?
"dag buurvrouw zoals je weet ben ik zelden thuis, toch is het me gelukt om in die korte tijd je kat op te sluiten in mn huis voor ik weer een dag weg was, kut voor je kat, kut voor jou dat je je misschien heel erg zorgen hebt gemaakt, maar ook kut voor mij hier is de rekening."
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven