Kat heeft pijn?

13-08-2012 08:38 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,

Ik zit met een probleem, ik werd net wakker geappt door mijn vriend, of ik toch even naar de kat wilde kijken.

Die wilde namelijk niet naar buiten of opgetild worden.

Dus ik ga kijken, aai hem even. kat geeft een slome indruk. Ik pak hem op, kat flipt. Voor het eerst in zijn 3jarige leeftijd heeft hij naar me geblaast. Hij gromde hele erg daarbij ook. Maar viel me niet aan. (Hij heeft me niet gekrabd) Maar hij vond het niet leuk dat ik hem vast had.

Nu weet ik dat het zijn buik is. Als ik die zachtjes indruk begint hij te kermen blazen of grommen.

Eten wilt hij wel, hij loopt veder ook gewoon.

Ik weet dit nu net een klein uurtje, en weet echt even niet wat ik moet doen. Ik heb namelijk gisteren al mijn geld opgemaakt met mijn vriend aan een dagje weg. en op 2 10tjes na heb ik tot donderdag(dan komt mijn geld) niks meer.

Dus ik kan nu niet naar de dierenarts!

bovendien heeft de dierenarts mij al vaak geld gekost terwijl er niks aan de hand was met de kat en ik me te snel teveel zorgen maakte.

Maar dit vind ik toch wel vreemd, mijn kat laat alles toe en is nog nooit zo geweest.

Graag hoor ik jullie meningen.
Fijn dat het mee lijkt te vallen TO.

Een kat kan van zoveel dingen een kneuzing krijgen,verkeerd ergens afspringen en fout terecht komen ofzo.

Of misschien tegen een fiets aanrennen ofzo?

Of een ander ongeluk waar jij niets van weet?
off topic: Ik vind terriers een moeilijk ras, geef me maar een spits.
quote:elninjoo schreef op 13 augustus 2012 @ 12:33:

[...]

Ik begraaf ze altijd in eigen tuin.

Oef.........

*visualiseert nu Elninjoo in de tuin, graf gravend voor paard*
quote:exces schreef op 13 augustus 2012 @ 15:42:

[...]

Oef.........

*visualiseert nu Elninjoo in de tuin, graf gravend voor paard*

nee, een paard begraaf ik niet in de tuin hoor! maar konijn wel en hond vroeger thuis bij m'n ouders ook
Bedankt voor de update to, en sterkte met de mauwerik
Oh, hopen dat het meevalt, TO. Fijn dat je het laat weten.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Hoe is het nu met je poezenbeest?
Lovelycomplex. Ik vraag me af hoe je een dagje uit kunt als je daarna echt niets meer op je bankrekening hebt staan. Dat zou dan toch echt een pas op de plaats moeten zijn zou je denken, maar nee schijnbaar niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven