Kat komt niet thuis :-(
zondag 14 juli 2013 om 21:43
Aaah, iemand die me kan/wil geruststellen? Onze kat sinds gisteravond niet meer gezien. Normaal komt ie elke avond binnen en gaat (mag) pas in de ochtend weer naar buiten. Is daarnaast heel stipt met eten.
Maar sinds gisteravond dus niet... Al rondjes door de wijk gelopen, met de fiets wat verder weg maar helaas... Nog steeds geen kat te zien! Man probeert me gerust te stellen, maar ik zie het somber in.
Iemand tips? Positieve verhalen?
Maar sinds gisteravond dus niet... Al rondjes door de wijk gelopen, met de fiets wat verder weg maar helaas... Nog steeds geen kat te zien! Man probeert me gerust te stellen, maar ik zie het somber in.
Iemand tips? Positieve verhalen?
maandag 15 juli 2013 om 00:23
Heeft hij trouwens een chip? Wij hebben namelijk ook een keer gehad dat meneer mank liep en iemand 'm zag lopen en gelijk Dierenambulance belde. Hij was niet kwijt ofzo, hij was net weg bij ons. Maar ze namen hem dus niet mee en belde ons gelijk: nog voordat ze hem meenamen hebben ze hem gecontroleerd op chip.
maandag 15 juli 2013 om 00:26
Misschien volledig overbodig maar: heb je overal binnen gekeken. Mijn monster is er meester in om stiekem naar binnen te sneaken en zich dan prins(es)heerlijk ergens te gaan verstoppen.
En verder (wat al genoemd is) toch zoeken in de buurt met een zak snoepjes en roepen.
Heeft hij zich niet ergens op laten sluiten (heeft poes ook al vaak gedaan... en ik maar zoeken)
Ik kan me overigens ook altijd volledig opvreten hoor, als monstertje zoek is. Ik hoop dat jouw kat snel weer op zijn pootjes terecht komt! Sterkte (hoop dat hij stiekem nu op je kussen ligt te snurken)
En verder (wat al genoemd is) toch zoeken in de buurt met een zak snoepjes en roepen.
Heeft hij zich niet ergens op laten sluiten (heeft poes ook al vaak gedaan... en ik maar zoeken)
Ik kan me overigens ook altijd volledig opvreten hoor, als monstertje zoek is. Ik hoop dat jouw kat snel weer op zijn pootjes terecht komt! Sterkte (hoop dat hij stiekem nu op je kussen ligt te snurken)
maandag 15 juli 2013 om 04:11
HIJ IS THUIS! Had alle deuren open gelaten in huis en werd wakker van een brokjes etende kat. Man wakker gemaakt (die het ondertussen ook niet meer leuk vond dat ie weg was) en naar beneden. Meneer had wel hongeraar deed verder alsof er niets aan de hand was, de rat nu fijn verder slapen, hij zal zo wel komen kroelen, als al zn eten op is!
Bedankt voor jullie tips en bemoedigende woorden!
Bedankt voor jullie tips en bemoedigende woorden!
maandag 15 juli 2013 om 17:14