Kat mee op vakantie

25-03-2017 18:46 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
,
Wees jezelf
Niet doen! De kat doe je hier echt geen plezier mee!
Wat doe je als ze kwijt raakt daar?
Ik zou het niet doen. Je doet het beest er echt geen plezier mee.

Zoek liever een goede oppas.
Waarom zou je in jezusnaam een kat meenemen naar Spanje? Blijf dan zelf lekker thuis, als je niet zonder je kat kan.
Inderdaad, waarom wil je hem meenemen?
Nee, stom idee.

Een uur in de auto is toch niet te vergelijken met een reis naar Spanje. En wat denk je van de temperaturen daar? Waar laat je haar als jullie iets gaan doen? In de tent? Hete caravan?
Ze is gechipt , en ze krijgt een tuigje aan met een gordel , en natuurlijk huren we een huisje waar ze gewoon mee kan , en de reismand gaat ze in als we uit de auto gaan
Wees jezelf
Niet doen. De kat vindt het niks en de kans dat je hem kwijtraakt is groot.
Cum non tum age
quote:Poezenmens290 schreef op 25 maart 2017 @ 18:52:

Ze is gechipt , en ze krijgt een tuigje aan met een gordel , en natuurlijk huren we een huisje waar ze gewoon mee kan , en de reismand gaat ze in als we uit de auto gaan

Nogmaals waarom?

Voor jezelf?
quote:Poezenmens290 schreef op 25 maart 2017 @ 18:52:

Ze is gechipt , en ze krijgt een tuigje aan met een gordel , en natuurlijk huren we een huisje waar ze gewoon mee kan , en de reismand gaat ze in als we uit de auto gaanNog steeds stom. En egoïstisch. Daar doe je je kat geen enkel plezier mee.
Nee tuurlijk niet , we huren een huis met airco , we gaan echg niet in een tent , ben niet gek

Auto heeft ook airco
Wees jezelf
Absoluut niet doen. Daar wordt je kat echt niet blij van.
quote:Poezenmens290 schreef op 25 maart 2017 @ 18:53:

Nee tuurlijk niet , we huren een huis met airco , we gaan echg niet in een tent , ben niet gek

Auto heeft ook airco

Toch niet doen hoor.

Arme kat.
E in dat huisje blijven deuren en ramen 24/7 gesloten? Of moet ze daar dan ook aan de riem.

Leuk joh

Auto heeft ook aircoLuister je nog naar wat wij hier zeggen?
Neem je de kat mee om pensionkosten uit te sparen of omdat je denkt dat de kat het leuk vindt?

Wij hebben een huis 1300 km rijden van ons huis in Nederland en wij nrmen de kat mee. De eerste keer was het een drama, de 2e keer ging het goed.

Wij nemen poes mee omdat wij de huizen afwisselen dus ipv 1 huis nu 2 huizen heeft.

Alle andere keren dat we nog een huis huurden ging poes niet mee ondanks dat zijn ras erg op mensen gericht is en niet op de omgeving.

Veel te veel stress voor het feestje.

Gun jezelf en poes een rustige en zorgeloze vakantie. Echt!

ben niet gek Vind je het heel raar als ik daar aan twijfel?
Hou er rekening mee dat ze ingeënt moet zijn.

Mijn kat is ook gelukkiger als ze mee kan op vakantie (ze wordt lekkerlijk ziek van de stress als ze 24 uur zonder mij is), dus ik snap de gedachte. Maar ik vind Spanje wel een ander verhaal dan een huisje in NL...
Waarom breng je dat beest niet naar een pension voor die twee weken? Je doet jezelf en dat beest er echt geen plezier mee.
Ik zou toch maar om de twee uur even stoppen. Anders ben je 2-3 dagen aan het bijkomen.
ja voor mezelf en ook voor de kat , ik denk dat ze niet gelukkig word in een pension , ze is nogal mensgericht , met de fles grootgebracht, maar in de toekomst krijgt ze 2 huisjes om te wonen en moeten we toch echt om de 6 weken van spanje naar nl of andersom
Wees jezelf
Arm dier. Het is een kat die je behandeld als een klein kind.

Arm dier
quote:Poezenmens290 schreef op 25 maart 2017 @ 18:56:

ja voor mezelf en ook voor de kat , ik denk dat ze niet gelukkig word in een pension , ze is nogal mensgericht , met de fles grootgebracht, maar in de toekomst krijgt ze 2 huisjes om te wonen en moeten we toch echt om de 6 weken van spanje naar nl of andersomJe bent echt niet goed bezig.
quote:Poezenmens290 schreef op 25 maart 2017 @ 18:56:

ja voor mezelf en ook voor de kat , ik denk dat ze niet gelukkig word in een pension , ze is nogal mensgericht , met de fles grootgebracht, maar in de toekomst krijgt ze 2 huisjes om te wonen en moeten we toch echt om de 6 weken van spanje naar nl of andersomGoede wending in je verhaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven