kat spuugt!

07-01-2011 13:11 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn kat heeft vandaag al 3 keer gespuugd nadat hij iets heeft gegeten. Vanmorgen toen ik wakker werd zag ik op verschillende plekken door het huis kots liggen. Daarna zag ik hem eten en niet veel later heeft hij weer op verschillende plekken alles uitgespuugd en even later alweer.

Hij eet en drinkt dus wel goed, maar hij kan het niet binnen houden.

Ik ben laatst naar de dierenarts geweest en er bleek niks aan de hand te zijn. Ik vraag het eerst even hier voor het geval ik me weer druk maak om niks.
Hoe is het met je kat TO?

Ik heb een dierenarts die ik ook altijd mag bellen in dit soort gevallen. Ik vind dat erg prettig want ik ben echt een muts als het om mijn katten gaat. Vaak kan de dierenarts of de assistente telefonisch ook heel goed advies geven. Als vraag ik me af of ik niet beter een topic hier kan starten met zoveel experts waaronder Iris.

Vorig weekend had mijn kat een deel van een wattenstaafje opgegeten. Ik helemaal in de stress. Dierenarts gebeld om advies te vragen. Maar ik ben maandag toch naar de dierenarts geweest om hem voor de zekerheid te laten checken. Gelukkig zegt mijn dierenarts altijd liever een keer voor niets dan andersom. Kat heeft trouwens een paar dagen later het stokje weer uitgepoept.
quote:vliegvogeltje schreef op 07 januari 2011 @ 19:45:

Hoe is het met je kat TO?

Ik heb een dierenarts die ik ook altijd mag bellen in dit soort gevallen. Ik vind dat erg prettig want ik ben echt een muts als het om mijn katten gaat. Vaak kan de dierenarts of de assistente telefonisch ook heel goed advies geven. Als vraag ik me af of ik niet beter een topic hier kan starten met zoveel experts waaronder Iris.

Wat lief .