Katten vraagje..
woensdag 27 juni 2012 om 17:03
Heb een ragdoll die in augustus 2 word. Hij heeft wat last van zijn darmen/maag , ben eigenlijk al een tijd zoekende naar het goede voer. Hij bleef ook wat magertjes. Hij krijgt nu Purina voer. En hij word wat dikke, vind nu eigenlijk dat hij wat te snel dik word. Hij heeft echt een dikke buik, niet met een vet rol ofzo. Maar echt rond.
En hij begint te snurken, wat hij normaal niet deed.
(Mijn pers die snurkt op dezelfde manier, heel luidruchtig in ademen, lucht naar binnen zuigen. Maar hij heeft dan ook last van van alles met zijn luchtwegen, waaronder astma. )
Is dit normaal?
En hij begint te snurken, wat hij normaal niet deed.
(Mijn pers die snurkt op dezelfde manier, heel luidruchtig in ademen, lucht naar binnen zuigen. Maar hij heeft dan ook last van van alles met zijn luchtwegen, waaronder astma. )
Is dit normaal?
woensdag 27 juni 2012 om 17:09
woensdag 27 juni 2012 om 17:27
woensdag 27 juni 2012 om 18:06
Ik zou ook naar de DA gaan met dit soort vragen/klachten. Vooral over het voer wbt maag en darmen. Heeft hij dit al langer? Mijn sphynx had vanaf hij bij ons kwam al wat last van zijn buik. Dat werd steeds een klein beetje erger, tot op het punt dat hij niks meer binnenhield. Het bleek dat hij bepaalde eiwitten niet hebben kon. Nu krijgt hij voer op recept, dat is wel iets duurder maar hij heeft nergens last meer van.