Katten zien iets buiten
maandag 24 februari 2020 om 09:59
Gisteravond lagen mijn katten allebei voor t raam. Tegelijkertijd werden ze alert en gingen ze heen en weer lopen voor het raam. Hun oren gespitst en hun staart zwaaide ze heftig heen en weer. Ze leken allebei naar iets te kijken en als ik ze riep kwamen ze ook niet naar me toe. En dat ging wel iets van 2 uur door ofzo.
Ik woon in een flat dus een muis ofzo lijkt me niet. Ik kon zelf ook niks zien.
Ik geloof niet in geesten of dat soort dingen. Ik vraag me alleen af wat het dan wel was. Zouden ze gewoon graag naar buiten willen? Het zijn binnenkatten en nog nooit buiten geweest. Ik weet ook niet hoe ik dat zou moeten doen in een flat. Misschien moet ik het balkon afzetten zodat ze op het balkon kunnen.
Doen jullie katten ook wel eens zo iets mafs?
Ik woon in een flat dus een muis ofzo lijkt me niet. Ik kon zelf ook niks zien.
Ik geloof niet in geesten of dat soort dingen. Ik vraag me alleen af wat het dan wel was. Zouden ze gewoon graag naar buiten willen? Het zijn binnenkatten en nog nooit buiten geweest. Ik weet ook niet hoe ik dat zou moeten doen in een flat. Misschien moet ik het balkon afzetten zodat ze op het balkon kunnen.
Doen jullie katten ook wel eens zo iets mafs?
maandag 24 februari 2020 om 10:02
maandag 24 februari 2020 om 10:14
Op mijn balkon? Nee hoor daar komen geen katten. Misschien een spin ofzo dat zou kunnen. Ik ga de volgende keer gewoon buiten kijken of ik laat ze even op t balkon als ze t weer doen.Grobbekuiken_ schreef: ↑24-02-2020 10:10Andere kat zien lopen? Ze hebben een scherpere blik dan wij, zeker 's avonds dus dat jij het niet kon zien is dan niet zo vreemd denk ik.
Ik vond het vooral heel komisch. Met zijn tweeen als een gek voor t raam heen en weer lopen en hun kop draaien en met hun staart zwaaien. Normaal gesproken zitten ze altijd aan me vastgekleefd en willen ze de hele tijd kroelen. Nu leken ze me niet eens te horen toen ik ze riep.
maandag 24 februari 2020 om 10:15
maandag 24 februari 2020 om 10:35