kattenpension omgeving eindhoven

18-06-2010 23:13 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

in de zomervakantie ga ik 3 weken op vakantie. Ik heb niemand in mijn omgeving die voor mij kant kan (of wil) zorgen.

Weet iemand een goed adresje voor een kattenpension in de omgeving van eindhoven?
Ik heb zelf geen kat, maar hoor goede verhalen over dit pension. Het is misschien niet heel dicht in de buurt, maar ik ken een paar mensen die er toch vanuit Eindhoven heen gaan.
Kunnen je buren niet je kat eten geven?
quote:sammiesan schreef op 18 juni 2010 @ 23:48:

Kunnen je buren niet je kat eten geven?

Is dan niet alleen een kwestie van eten geven, maar ook van kattenbak verschonen etc.

Ik vind zelf drie weken te lang voor een kat om alleen thuis te zijn én te lang om dit van iemand te vragen.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 juni 2010 @ 23:56:

[...]

Is dan niet alleen een kwestie van eten geven, maar ook van kattenbak verschonen etc.

Ik vind zelf drie weken te lang voor een kat om alleen thuis te zijn én te lang om dit van iemand te vragen.Ja dat is waar... te snel gelezen denk ik
mijn katten vinden het juist prettiger om thuis te blijven en dat iemand voor ze zorgt dan dat ze mee gaan op vakantie of naar een pension gaan.

Vooral als je maar 1 kat hebt is het werk wat ze aan kattenbak verschonen hebben maar weinig. Denk dat er genoeg mensen te vinden zijn die hem willen verzorgen. Geef je ze er een aardigheidje voor helemaal.

De meeste katten vinden juist logeren een ramp.
Heb zelf goede ervaringen met het Kuiltje in Udenhout, is niet naast de deur vanaf Eindhoven maar is ritje wel waard vind ik.
Ik denk dat je rijkelijk laat bent met opvang voor deze zomer regelen.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 juni 2010 @ 23:56:

[...]

Ik vind zelf drie weken te lang voor een kat om alleen thuis te zijn én te lang om dit van iemand te vragen.Je kunt meerdere personen vragen die het om de beurt doen. In een pension zitten ze in een hokje! Dat doe je geen enkele kat aan.
Ik denk dat je veel te laat bent om een pension te regelen,meestal is voor de kerst alles al vol....

En heb je ze ook al helemaal geënt ook,want dat moet ook een paar weken van tevoren.En ze moeten gechipt zijn ook tegenwoordig.

Maarre,geen optie om een vriendin of zo om de dag(zo doe ik het al jaren) even langs te laten gaan?Kunnen ze lekker thuis blijven,vinden ze ook veel fijner.
quote:Zamirah schreef op 19 juni 2010 @ 07:22:

[...]

Je kunt meerdere personen vragen die het om de beurt doen. In een pension zitten ze in een hokje! Dat doe je geen enkele kat aan.Dan heb je een slecht pension,de meeste pensions hebben kattenkamers,waar ze overdag vrij mogen rondlopen,mits ze een beetje sociaal zijn.
Maar goed,nog even,ik woon zelf in Eindhoven en heb mijn honden en katten 1 keer hierheen gebracht,en moet zeggen,GEWELDIG

Leuke mensen,heel lief en hartelijk.....

http://www.benitons.nl/
Jahoor,graag gedaan............
quote:Zamirah schreef op 19 juni 2010 @ 07:22:

[...]

Je kunt meerdere personen vragen die het om de beurt doen. In een pension zitten ze in een hokje! Dat doe je geen enkele kat aan.Dan is dat geen goed pension. Goede pensions hebben gewoon ruime ruimtes waar katten binnen en buiten kunnen lopen, springen, rennen, slapen, eten, etc.
Peas on earth!
Je kunt eens gaan kijken in aan de Vorsterdijk in Nuenen, dat ligt heel dicht bij eindhoven. Als je de sterrenlaan oprijdt op weg naar Nuenen, eerste straat rechts, daar is al de Vorsterdijk en dan is het links net voorbij een zijstraat.
Beste Anja,

Ik vrees met Daffyduck mee, dat je veel te laat bent om nu nog iets te gaan regelen. Pensions zitten in de zomervakantie al maanden van tevoren volgeboekt.

Probeer toch in de buurt iemand te vinden (die zelf ook een kat heeft) die dagelijks langs wil komen en stel voor dat t.z.t. voor zijn/haar kat ook te doen.

Sukses ermee,

Beter Laat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven