Kerstbomentopic 2017

20-11-2017 07:21 67 berichten
Echt of nep?
Welke kleur decoraties?
Wanneer gezet?
Ik heb mij voorgenomen dit jaar geen boom te nemen. Kom 20 december terug van vakantie en nu geen zin om dan nog een boom te gaan kopen en optuigen terwijl ik een jetlag heb. Maar het kan altijd anders lopen mijzelf kennende. Nu wel kerstversiering neergezet en mooi kerststuk en boeketen besteld. Kleuren goud en petrol. Gezellig als ik thuiskom.
Ik zette mijn boom altijd voor ik op vakantie vertrok als ik in december pas terug kwam.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren onze 16 jaar oude nepperd weer van zolder gehaald. Ziet nog netjes uit, ondanks zijn leeftijd.
Dit jaar zitten er gouden, koperen, rode en bordeaux rode ballen in. 3 snoeren met clusterverlichting in en een gouden piek op zijn 1.80 hoge top gezet.
Echt, 230cm hoog, en traditioneel rood/goud/wit en glitters + alle ballen en versieringen met een verleden of emotie.. knijpvogeltje van oma die is gaan hemelen, eerste kerstbal van mezelf, elfje souvenir van de eerste kerstdate met mijn toen versbakken date-nu-echtgenoot. Heerlijk om samen met mijn gezinnetje de boom te kopen en opzetten. Heb ik fijne jeugdherinneringen aan en wil dat graag doorgeven :heart:
Een nepperd met bonte decoratie. Morgen opzetten.
Alle reacties Link kopieren
In de woonkamer een minstens 1.80 hoge echte. In de slaapkamers van de kinderen twee nepperds.

Ik heb voor elke kamer decoratie in de kleuren van die kamer.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Hier een neppert.... 2 weken voor kerst opgezet en heel snel na nieuwjaar weer opgeruimd. Ik vind het altijd heel gezellig als de boom er staat, maar na nieuwjaar het liefst zo snel mogelijk weer weg.

Maar hij is dan ook wel heel erg kitsch..... :-D
Rode en gouden ballen en slingers en gekleurde lampjes!! O_O Ja echt!! Die man van mij is wat dat betreft echt een klein kind....
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
20-11-2017 07:21
Echt of nep?
Welke kleur decoraties?
Wanneer gezet?
Nep
rood nostalgisch of blauw
Liefst nu al maar daar is het nog niet van gekomen. Misschien morgen of overmorgen.

tegenwoordig kun je met behulp van de kringloop prachtig kerstvieren. Mooie versieringen in allerlei kleuren waar je uit kunt kiezen, mooie kunstkerstbomen.... Het hoeft helemaal niet duur te zijn. In elke kringloop is er te kust en te keur rond de kersttijd.
Echt of nep?
Echt. Een Nordmann, gekocht bij een bloemenzaak in mijn wijk.

Kleur decoratie: oranje. Ik heb dit jaar voor het eerst geen decoratie van glas in mijn boom, gezien mijn nogal ondernemende onstuimige katten. Met deze ballen kunnen ze rustig een partijtje jeu-de-boulen. ;)

Wanneer gezet: vanmiddag.

Ik ben er weer blij mee. :D
Vandaag gezet, het is petrolblauw+ lichtmintblauw en hardroze geworden. De lievelingskleuren van de kinderen. Ballen in 3 formaten en weet ik veel hoeveel finishes dus lekkere kermisboom.
Alle reacties Link kopieren
ik ben zo blij met mijn boom dit jaar, een nepper van 1,80 m, versierd met rood/wit/zilver. Zo mooi geworden! vandaag zag ik een programma bij 24kitchen en de boom die daar stond was precies zoals die van mij :rofl: :yes:
Don't cry, buy a bag and move on.
Altijd al een nepperd. Die vind ik sowieso mooier dan echte.

Zelf had ik altijd traditionele rode versiering erin. Maar sinds ik weer even bij mijn ouders woon is het dus hun kerstversiering. Die is paars met wit. Er zit wel een invloed van mij in: witte boa's. Dat doe ik zelf al jaren en mijn ouders vonden dat ook heel mooi.

Oh en 04/12 opgezet
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 15:44
3.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
20-11-2017 08:21
Nep
Alle kleuren van 🌈
13 november opgezet
Geweldig!
Nep.
Pastelkleurige ballen, glanzend en mat.
Eronder de LP kerststal (nog steeds favoriet, ondanks dat de kinderen al heel wat jaren geen kleuters meer zijn :proud: ) én het Playmobil kerstmanhuis.
En hij staat sinds 6 december.
Alle reacties Link kopieren
Echt 2.20 meter
6 december
Oorspronkelijk alleen zilver en paars (voor kleurenblinde man rood), maar inmiddels hangen alle kleuren er in met dank aan aan de kinderen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Een belachelijk grote neppert (kan geen piek meer op).
Versiering goudkleurig en wijnrood (mat en glanzend).
Afgelopen zaterdag neergezet en opgetuigd.

1 januari eerst koffie en daarna alles weer opruimen.

Hier is de eerste bal al gesneuveld.. een hele mooie, van glas, met een elfje erin van de Efteling :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven