kerstboom

07-11-2011 09:39 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Het is er zeker nog een beetje vroeg voor maar ik kan al niet wachten.....kerst...

Ik heb er zo zin in lekker gezellig het huis een beetje versieren.

En nu er overal weer kerstspullen te koop zijn vind ik het erg handig om zo af en toe iets te kopen.

Vorig jaar hadden wij voor het eerst een echte kerstboom en onze kat vond dat heel erg interresant zo erg zelfs dat ze er tot twee keer aan toe is in geklommen en daar bij zijn er veel ballen gesneuveld. Daar baalde ik toen enorm van maar nu mag ik mooie nieuwe ballen kopen.

Ik ben er alleen nog niet uit wat voor kleur .Dus ik ben benieuwd hoe versieren jullie je kerstboom?

Speciale kleur of maken jullie of jullie kinderen zelf versiersels versier je ook nog andere dingen in huis ?

Ik ben erg benieuwd en hoop op deze manier leuke ideetjes op te doen
Ik vind kerst zelf ook enorm leuk. De gezellige, warme sfeer doet mij altijd goed. Onze boom staat dan ook vrij snel na sinterklaas om er zo lang mogelijk van te kunnen genieten. Ik ben qua versieringen erg wisselend. Wij hebben meerdere kleuren en elk jaar koop ik er weer wat kleine dingetjes bij. Zo kan ik elk jaar wat variëren met de ballen en slingeren en wordt het nooit saai.
Ben dol op kerst, kerstboom en kerstversieringen. Wij gaan hier ook echt op z'n Engels "over the top" met veel lekker eten, duurdere cadeau's en véél versieringen! Ik wil altijd een echte boom (die geur, heerlijk) tot aan het plafond. Die ga we dit jaar optuigen op 24 november, ik denk alleen klassiek rood dit jaar, maar wel allerhande (kinder)decoraties erin hangen. Ook van die peppermint canes, gingerbread houses...snoep dingen dus. Can't wait!!!!!!
.
Weet iemand waar je van die gehaakte ballen kan kopen? Als ik ze zelf wil maken zijn ze pas over 5 jaar klaar.

Ik heb ergens rood- witte gezien met een witte boven en onderkant en een rode band met een witte sneeuwvlok er in. Ik ben alleen vergeten waar.
Bij mij komt de kerstboom er pas op 6 december erin. En ik schop hem op 6 januari echt het huis uit. Leuk zo'n op het einde stel dooie takken zonder naalden, (want die vind je nog tot halverwege de zomer onder de plinten) omdat je zo van tradities houdt.

Ik heb nog geen kinderen, dus mijn kerstboom draagt slechts lichtjes en zilveren ballen, geen slingers o.i.d. Ik doe niet mee aan rages. Wel wil ik, zoals vroeger bij mij thuis, ieder jaar mijn (toekomstige) kinderen iets uit laten zoeken voor de kerstboom.

Mijn ouders hebben dan ook een zeer esthetisch verantwoorde boom, met tussendoor de meest afzichtelijke prullen. En nog komen wij iedere kerstavond daar de meest lelijke kerstbal die wij hebben gevonden in hun boom hangen. Deze traditie wil ik voortzetten.
Ik snap het wel TO, het is ook gewoon heel verleidelijk als het eenmaal donker begint te worden je huisje een beetje warmer en gezelliger te maken. Als je niet aan kinderen gebonden bent die eerst nog Sinterklaar doormoeten, waarom niet? Ik zou nu de boom zetten en de lampjes aan en versieringen buiten na 6 december. Kan toch?

Net las ik ergens waar je de gehaakte ballen kon krijgen. Ik las ergens ook al Xenos, maar heb ze zaterdag ook bij Intratuin gezien.

Ik heb voor het eerst een (kunst)boom. Heb ook voor het eerst de versiering moeten kopen en het is lekker heel oudbollig geworden. Plastic ballen met die ouderwetse tekeningen op van sneeuwmannen en vogels, rode sterren en ballen die met draad geweven zijn (niet gehaakt, net wat anders) en wat plastic sneeuw - en kerstmannetjes voor er in. Ook heb ik al een kerststal, een oude LP die je kan uitvouwen en komt er een hele kerststal tevoorschijn. Maakt dat oudbollige helemaal compleet, echt te gek!
bij de action heb je veel plastic spul! Ik heb 5 katten en dr sneuvelt niks
Toevallig gisteren gezet, die van een euro van de IKEA!
quote:dufl07 schreef op 21 november 2011 @ 11:23:

....

ik heb gestaft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven