Kerstlichtjes buiten

06-12-2010 12:33 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

(Misschien een domme vraag hoor ) Maar voor het eerst ga ik kerstlichtjes in m'n boompje in de voortuin doen.

En nu vraag ik me af: doen jullie deze lichtjes uit als je weggaat (bijv. de hele avond)

Of kun je die gewoon aanlaten. (ivm brandgevaar/inbrekers?)
Ik laat ze fulltime branden. De mijne zitten in 'n stopcontact in m'n schuur.
Hier staan ze ook altijd aan, behalve 's nachts. Wij hebben een contactdoos in de tuin.
Ik wil ook kerstlichtjes in de tuin, Alleen wij hebben nergens een stopcontact in de hal.

Dus ik ben op zoek naar kerstverlichting voor buiten op batterijen! maar die zie ik nergens helaas!
Hier branden ze van 17u tot 0u en van 5u tot 8u

Zit een tijdschakelaar op
@ Strawberry86, die heb ik ook nog nooit gezien.

@ Franscisca, tijdschakelaar is een goed idee!

Maar ik hoef me geen zorgen te maken over brandgevaar dus..?
Een boom gaat zomaar niet branden. Het is levend hout, het is koud buiten. Dus geen brandgevaar.
quote:Dahlia74 schreef op 06 december 2010 @ 14:31:

Een boom gaat zomaar niet branden. Het is levend hout, het is koud buiten. Dus geen brandgevaar.Ik bedoelde eigenlijk brandgevaar bij het stopcontact oid
heb je met zo'n adapter die warm wordt?
Wij hebben zo'n timer die aangaat bij inval van schemering en uitgaat als het weer licht wordt.

We hebben buiten kerstboom verlichting, een ster hangen aan het vogelhuisje en nog wat sterretjes in de tuin.
Die zijn algemeen verkrijgbaar hoor, led verlichting op batterijen. Goedkoper lijkt het me om een gat door de muur te klopboren en daar een watervast stopcontact doorheen te rijgen.
Blokker heeft goedkope led feestverlichting voor buiten. Iets van 8,95 de 40 lampjes.

Ledverlichting is verrassend mooi als kerstversiering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven