Kerstmis vieren
zondag 30 november 2014 om 19:37
zondag 30 november 2014 om 19:39
zondag 30 november 2014 om 19:44
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 november 2014 @ 19:36:
Ik heb de OP dan gemist, maar vervelende reacties zie ik ook niet hoor.
En ik ben blij dat ik geen kerst hoeft te vieren bij TO thuis. Voor je 't weet knipperen de lampjes niet op de gewenste manier en dan vliegen de kerstbomen en de rollades door de kamer . kan best gezellig zijn. Beter dan een saai en stil 7 gangen diner waar niks gebeurd.
Ik heb de OP dan gemist, maar vervelende reacties zie ik ook niet hoor.
En ik ben blij dat ik geen kerst hoeft te vieren bij TO thuis. Voor je 't weet knipperen de lampjes niet op de gewenste manier en dan vliegen de kerstbomen en de rollades door de kamer . kan best gezellig zijn. Beter dan een saai en stil 7 gangen diner waar niks gebeurd.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zondag 30 november 2014 om 20:06
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 november 2014 @ 19:48:
Blech, een 7-gangen diner. Hier zal het wel weer (heel veel) kip met patat en appelmoes worden, en ijs met slagroom toe. Uiteindelijk vinden we dat met zijn allen nog het lekkerst en daar gaat het toch maar om. En het kost nog eens geen drol ook.
Heerlijk! Krijgen bij schoonouders ook altijd een " doe maar gewoon dan doen we al gek genoeg" diner.
Dat sjieke gedoe is niks voor ons.
Blech, een 7-gangen diner. Hier zal het wel weer (heel veel) kip met patat en appelmoes worden, en ijs met slagroom toe. Uiteindelijk vinden we dat met zijn allen nog het lekkerst en daar gaat het toch maar om. En het kost nog eens geen drol ook.
Heerlijk! Krijgen bij schoonouders ook altijd een " doe maar gewoon dan doen we al gek genoeg" diner.
Dat sjieke gedoe is niks voor ons.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zondag 30 november 2014 om 20:18
quote:Sorry , VERWIJDERD !!!!
BAHHHH zeg.
3..4 normale reacties , en verder van die puntje puntje puntje opmerkingen.
Ik kap ermee...!!!
Was ff leuk dat Viva forum.
Ik ben weg hier !!!
Okeeeeee dan. Gezellig ben jij.
Ik wens je een vredige kerst. En vooral rustig. En blijf een beetje van de drank af, dat is duidelijk niet goed voor je.
BAHHHH zeg.
3..4 normale reacties , en verder van die puntje puntje puntje opmerkingen.
Ik kap ermee...!!!
Was ff leuk dat Viva forum.
Ik ben weg hier !!!
Okeeeeee dan. Gezellig ben jij.
Ik wens je een vredige kerst. En vooral rustig. En blijf een beetje van de drank af, dat is duidelijk niet goed voor je.