keuken geverfd, koken??

23-10-2011 17:09 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag de keuken en gang geverfd, de deuropening van de keuken dan. Ik vraag me dan af of ik ook mag koken eigenlijk. Gek, ik denk daar ineens aan. Googlen levert mij niets op.

X
waarom zou het niet mogen?
Vanwege gas, brandgevaar of zoiets?
Ik denk het niet, ik denk dat je beter iets kan halen of uit eten kan gaan. Vandaag zeker niet zelf gaan koken.
Nee, is levensgevaarlijk inderdaad.

Vooral ook geen sigaret opsteken na een schilderklus, dan ontplof je direct.
Ik zou gewoon gaan koken, zou niet weten waarom niet.
denk niet dat het veel brandgevaar oplevert, maar als ik de hele dag heb staan klussen, haal ik lekker wat.
Je kan wel koken, maar de gassen uit de verf mengen zich met het vuur en dat gaat vreselijk stinken. Lijkt me ook niet echt gezond.
dankjewel dames voor de antwoorden. Ik ben echt een leek op dit gebied. Ik bestel wel wat idd.
Geef gewoon eerlijk toe dat je een legitieme reden zoekt om naar de snackbar te gaan..
quote:anno1984 schreef op 23 oktober 2011 @ 17:20:

Geef gewoon eerlijk toe dat je een legitieme reden zoekt om naar de snackbar te gaan..Ik heb er zin in is bij mij altijd legitiem genoeg
Niet doen hoor,de verfdampen kunnen op je eten slaan,word je keiziek van..

En ik kom uit een schildersfamilie dus ik kan het weten.

Het is zelfs beter 24uur niet in de geverfde ruimte te eten.

Ligt trouwens ook aan wat je geverfd hebt,hoogglans of deurenlak of muurlatex,dat ruikt veel minder.
Ik zou het wel weten, hoor: een restaurantje gaan uitproberen waar je nog nooit hebt gegeten. Perfecte reden
Ik neem aan dat je alles goed en lang genoeg gelucht hebt?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven