Keukendeur
zondag 1 maart 2009 om 14:47
In m'n keuken heb ik een deur. Door een keer een hele boze bui gehad te hebben en ik het nodig vond iets tegen die deur te gooien, heb ik nu een gat of beter gezegd een scheur in de deur. Gelukkig staat de deur altijd open, tegen de muur en zie je er niks van. Maar nu wil ik al m'n deuren in huis gaan verven. Er zit wel een scheur van zeker 10 cm in en er rondom heen verven lijkt me niks natuurlijk.
Ik weet niet zo goed wat voor soort deur het is, het is niet echt van hout, en het is hol van binnen. Het zijn een soort dunne hout?platen waar een deur van gemaakt is. Omdat het hol is kan ik het ook niet opvullen, maar wat wel? Iemand een tip, behalve een andere deur erin te plaatsen
Ik weet niet zo goed wat voor soort deur het is, het is niet echt van hout, en het is hol van binnen. Het zijn een soort dunne hout?platen waar een deur van gemaakt is. Omdat het hol is kan ik het ook niet opvullen, maar wat wel? Iemand een tip, behalve een andere deur erin te plaatsen
zondag 1 maart 2009 om 14:51
zondag 1 maart 2009 om 14:57
zondag 1 maart 2009 om 15:18
Bij mij is de vulling prima gegaan.. Je moet wel de betere kwaliteit hebben. Netjes met dat vulmiddel vullen en overschuren en desnoods weer beetje vullen. En wel wachten tot het echt goed droog is. Grondverf er over heen 2x en dan in de kleur schilderen die je wil hebben.
Bij mijn kozijnen en deur zie je niets meer van die gaten en scheuren.
Bij mijn kozijnen en deur zie je niets meer van die gaten en scheuren.
zondag 1 maart 2009 om 15:26
Dat is een plaat (zachtboard) die op je deur zit. Standaard lowbudgetdeur in een WBV-huis. Door even te wrikken met een schroevendraaier haal je hem er zo vanaf (zit met kleine spijkertjes vast of is gelijmd. Maat opmeten, naar de bouwmarkt gaan en zo'n plaat (ongeveer 13 euro) op maat laten zagen, plakken of spijkeren, schilderen, klaar! Werkt ook heel goed als je de deur moet repareren als er een kattenluikje in heeft gezeten en dat dicht moet van de WBV.