Keukenmachine Lock van de Aldi

17-12-2013 22:23 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zojuist dat de Aldi deze week een keukenmachine van het merk Lock met een rvs kom en 6 snelheden in de aanbieding heeft.

Het moet een cadeautje zijn voor mijn dochter die van bakken houd.

Op internet kan ik niks vinden over dit merk.

Weet iemand of het iets is of een miskoop zal zijn?
quote:ahrend1 schreef op 18 december 2013 @ 00:00:

[...]

Nee die heeft 7 standen en die bij de aldi 6.Ik neem aan dat de telling 7 ook de pulse-stand meerekent. Enne, laat het zoeken welk merk/model het is nu maar beter aan anderen over
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:Nouschi schreef op 18 december 2013 @ 00:02:

[...]

Ik zweer bij mijn push.Tsk, mijn On/Standby rulet!
Maar goed, kennelijk is er een fabriek die blanco machines maakt. Die vervolgens worden gekocht door Tristar, Tomado en Aldi, die er hun merkje op plakken. Niet verrassend.

Of Tristar en Tomado zijn 1 bedrijf, kan ook.
quote:ClaudeFiolle schreef op 18 december 2013 @ 00:04:

[...]

Tsk, mijn On/Standby rulet!Het zullen de 2 glühwein zijn maar ik lig krom om dit topic
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
TO vindt het anders helemaal niet grappig.
quote:helianthe schreef op woensdag 18 december 2013 00:02 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ahrend1 in "Keukenmachine Lock van de Aldi"" class="messagelink">ahrend1 schreef op 18 december 2013 @ 00:00</a>:</b>

[...]

Nee die heeft 7 standen en die bij de aldi 6.</div></blockquote>Dan is het die van Tomado denk ik.

Het is idd de tomado. Plots voel ik me barbieblond met mijn lock merk..

Denk dat ik maar de reviews ga lezen van de tomado...))
quote:Frizz schreef op 18 december 2013 @ 00:10:

TO vindt het anders helemaal niet grappig.

Zo'n zuur vf-wijf zeker tssskkkk.

Edit: Blont kan ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op woensdag 18 december 2013 00:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Frizz in "Keukenmachine Lock van de Aldi"" class="messagelink">Frizz schreef op 18 december 2013 @ 00:10</a>:</b>

TO vindt het anders helemaal niet grappig.</div></blockquote>Zo'n zuur vf-wijf zeker tssskkkk. Hoe kom je erbij..
Ik kan geen reviews vinden van deze machine, TO. Ik vind wel reviews van andere Tristar en Tomado apparaten, en dan lijken het niet al te beste B-merken te zijn.
quote:ahrend1 schreef op 18 december 2013 @ 00:13:

[...]

Hoe kom je erbij..Was een grapje van Nous. Ze is ook blond, zie je toch.
heb me rot gelachen bedankt!
Ik vind dat ding er op het plaatje al cheap uitzien. Kan je denk ik beter wat meer neerleggen voor meer plezier.
http://www.bol.com/nl/l/e ... es-keukenmachines/N/10815+1283+1285+5260+7373/index.html
quote:Nouschi schreef op 18 december 2013 @ 00:07:

[...]

Het zullen de 2 glühwein zijn maar ik lig krom om dit topic Nee hoor, ik ben nog nuchter en ik lig ook krom. (dan tel ik mijn medicatie even niet mee voor het gemak)
Sluit ik de dag ook maar lachend af ..

Denk bij nader inzien en de reviews gelezen te hebben dat dit hem niet wordt.

Bedankt voor het meedenken
UIT is ook een stand
Verwarrend dit, zeg.

Goedkope Lockmachine.

Kun je die ook vastzetten?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:helianthe schreef op 17 december 2013 @ 23:35:

Waar maak je uit op dat "Lock" het merk is? Als ik de folder bekijk zie ik Lock staan op het apparaat, maar dat betekent volgens mij dat de kom in die richting vast komt te staan.http://www.aldi.nl/images/professionele ... l_7237.jpg Zo grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven