Keukentafel opfleuren....
zondag 1 augustus 2010 om 21:54
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar ik heb in de keuken een klein 2 persoonstafeltje staan (van hout). Deze tafel is qua stevigheid nog prima, maar het is teakhout en in de loop der tijd zijn er kringen en vlekken op gekomen. Nu ben ik al diverse keren aan het schuuren gegaan en dan is weer even mooi, maar er wordt aan gegeten, gewerkt e.d dus de kringen e.d. komen terug.
Nu was ik laatst bij een leuk restaurantje waar ze de tafels hadden gedekt met een mooi groot bord. Nu leek het mij opzich wel leuk om de tafel (welliswaar basic) aan te kleden.
Heb al wat gegoogled naar sites waar ze dergelijke spullen verkopen, maar nog niet echt kunnen vinden.
Snappen jullie wat ik bedoel en ken je toevallig sites met spullen om de tafel op te fleuren op die manier (bedoel dus niet met een plantje of iets).
Lastig verhaal misschien, maar hoop dat jullie eruit komen....
Nu was ik laatst bij een leuk restaurantje waar ze de tafels hadden gedekt met een mooi groot bord. Nu leek het mij opzich wel leuk om de tafel (welliswaar basic) aan te kleden.
Heb al wat gegoogled naar sites waar ze dergelijke spullen verkopen, maar nog niet echt kunnen vinden.
Snappen jullie wat ik bedoel en ken je toevallig sites met spullen om de tafel op te fleuren op die manier (bedoel dus niet met een plantje of iets).
Lastig verhaal misschien, maar hoop dat jullie eruit komen....
maandag 2 augustus 2010 om 18:41
haha...oh sorry allemaal voor mijn mega wazige verhaal.
Bedoelde wel iets van een schaal/bord om de tafel op te maken, maar kan jullie niet echt goed duidelijk maken wat ik bedoel.
zie onderstaande site en dan de foto van de tafels.... zoiets bedoelde ik.
http://www.dentol.nl/home.php?p_locatie=plasmolen
Bedoelde wel iets van een schaal/bord om de tafel op te maken, maar kan jullie niet echt goed duidelijk maken wat ik bedoel.
zie onderstaande site en dan de foto van de tafels.... zoiets bedoelde ik.
http://www.dentol.nl/home.php?p_locatie=plasmolen