Keukentafel opfleuren....

01-08-2010 21:54 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar ik heb in de keuken een klein 2 persoonstafeltje staan (van hout). Deze tafel is qua stevigheid nog prima, maar het is teakhout en in de loop der tijd zijn er kringen en vlekken op gekomen. Nu ben ik al diverse keren aan het schuuren gegaan en dan is weer even mooi, maar er wordt aan gegeten, gewerkt e.d dus de kringen e.d. komen terug.

Nu was ik laatst bij een leuk restaurantje waar ze de tafels hadden gedekt met een mooi groot bord. Nu leek het mij opzich wel leuk om de tafel (welliswaar basic) aan te kleden.

Heb al wat gegoogled naar sites waar ze dergelijke spullen verkopen, maar nog niet echt kunnen vinden.

Snappen jullie wat ik bedoel en ken je toevallig sites met spullen om de tafel op te fleuren op die manier (bedoel dus niet met een plantje of iets).

Lastig verhaal misschien, maar hoop dat jullie eruit komen....
Ik snap er niet veel van. Bedoel je tafelkleedje met 2 mooie borden, bestek, glazen etc?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik snap je vraag niet helemaal geloof ik. Wil je nu je tafel opdekken met groot servies? En dat dan aldoor laten staan? Of zoek je een groot decoratief bord?
Of je gebruikt leuke snijplanken

Aangezien ik net als de twee voor mij niet weet wat je zoekt werd het een leuk avondje googelen voor me . Leuke dingen gezien hoor! (ach ja heb geen leven enzo)

Ik heb ook kringen op mijn tafel en vind dat eigenlijk niet storend maar charmant. Wat dacht je anders van een mooie fruitschaal?
Weet niet wat je stijl is qua inrichting, maar een mooie grote fruitschaal staat bijna altijd super. Of een mooie schaal met schelpen erin.
Ik zou er gewoon een leuk tafelkleed omdoen met een leuke bloem, of dergelijke. Maar ik denk niet dat ik hem zou dekken d.m.v borden etc. Ziet toch niet uit, de hele dag door? Of bedoelde je dat niet
haha...oh sorry allemaal voor mijn mega wazige verhaal.

Bedoelde wel iets van een schaal/bord om de tafel op te maken, maar kan jullie niet echt goed duidelijk maken wat ik bedoel.

zie onderstaande site en dan de foto van de tafels.... zoiets bedoelde ik.

http://www.dentol.nl/home.php?p_locatie=plasmolen
Bedoel je die tafels die gedekt zijn? Dat zijn onderborden, die kun je bij Xenos kopen voor een paar stuivers.
quote:Appelsientje schreef op 02 augustus 2010 @ 18:44:

Bedoel je die tafels die gedekt zijn? Dat zijn onderborden, die kun je bij Xenos kopen voor een paar stuivers.jaaa die bedoelde ik !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven