kinderachtig?
dinsdag 18 december 2012 om 22:44
quote:saaaaar81 schreef op 18 december 2012 @ 22:36:
[...]
Ach, die vallen toch nog wel mee.
Dit is pas eng. Lekker stukje taart....
kijk en huiverHaha, ik móest gewoon verder kijken om te zien of ze ook cake en vulling hadden gebruikt waardoor het er uit zou zien alsof je de hersentjes zag. Maar nee hoor
[...]
Ach, die vallen toch nog wel mee.
Dit is pas eng. Lekker stukje taart....
kijk en huiverHaha, ik móest gewoon verder kijken om te zien of ze ook cake en vulling hadden gebruikt waardoor het er uit zou zien alsof je de hersentjes zag. Maar nee hoor
dinsdag 18 december 2012 om 22:46
quote:MrsStanleyWalker schreef op 18 december 2012 @ 22:34:
Nee, die zijn freaky...
http://www.deweekkrant.nl ... e3aadf155db0ac0bbc71d.jpg dat navelstompje...
Nee, die zijn freaky...
http://www.deweekkrant.nl ... e3aadf155db0ac0bbc71d.jpg dat navelstompje...
dinsdag 18 december 2012 om 23:06
woensdag 19 december 2012 om 00:00
woensdag 19 december 2012 om 00:04
My God, die taart! Ik dacht al, volgens mij wil ik dit niet zien, en inderdaad! Ik heb echt rillingen over mijn hele lijf.
Zo'n levensechte pop vind ik wel heel mooi gemaakt, maar volgens mij worden ze meestal wel om een heel vreemde of heel treurige reden gekocht.
Zo'n levensechte pop vind ik wel heel mooi gemaakt, maar volgens mij worden ze meestal wel om een heel vreemde of heel treurige reden gekocht.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 19 december 2012 om 00:08
Sja, je doet er niemand kwaad mee toch? Ik vind niet zo heel veel gek vermoed ik. Als je jezelf of een ander maar geen schade berokkend. Of heb je het idee dat je dat wel doet bij jezelf?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 19 december 2012 om 00:11
Het feit dat je je schaamt geeft aan dat je zelf ook weet dat het niet als heel gangbaar gezien wordt.
Je zou je kunnen afvragen waarom je die behoefte hebt.
Ik denk dat je iets mist wat je wilt opvullen, maar verstandig genoeg bent om te weten dat je geen drastische en blijvende stappen moet ondernemen.
Ik denk, zolang je jezelf en anderen hier niet mee hindert, of het niet je leven gaat beinvloeden... Dat je gewoon even moet toegeven aan die "kinderachtige" behoeften.
Totdat je weet waar het vandaan komt en het dan opgelost is, of dat je hulp vraagt en het samen gaat oplossen.
Maar dat is mijn mening...
Je zou je kunnen afvragen waarom je die behoefte hebt.
Ik denk dat je iets mist wat je wilt opvullen, maar verstandig genoeg bent om te weten dat je geen drastische en blijvende stappen moet ondernemen.
Ik denk, zolang je jezelf en anderen hier niet mee hindert, of het niet je leven gaat beinvloeden... Dat je gewoon even moet toegeven aan die "kinderachtige" behoeften.
Totdat je weet waar het vandaan komt en het dan opgelost is, of dat je hulp vraagt en het samen gaat oplossen.
Maar dat is mijn mening...