kinderachtig?

18-12-2012 22:14 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 19 jaar

Ik heb laatst een baby born gekocht en doe nu net of het mijn baby is

Is dit wel normaal

Ik schaam me er een beetje voot omdat ik vaker zulke kinderachtige dingen doe

Net echt
quote:dare74 schreef op 18 december 2012 @ 22:38:

Ik heb pas een opblaaspop gekocht en doe net alsof het mijn man is......geen haren in je bed ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als jij dat fijn vind, dan is het toch geen probleem?
Wat ontzettend sneu om TO uit te lachen. Als zij daar nu blij mee is, ze is er niemand mee tot last, dus laat haar lekker. Beter dit dan dat ze op haar 19 zwanger wordt omdat ze graag een kindje wil.
quote:saaaaar81 schreef op 18 december 2012 @ 22:36:

[...]

Ach, die vallen toch nog wel mee.

Dit is pas eng. Lekker stukje taart....

kijk en huiverHaha, ik móest gewoon verder kijken om te zien of ze ook cake en vulling hadden gebruikt waardoor het er uit zou zien alsof je de hersentjes zag. Maar nee hoor
Ik lach TO niet uit.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik lach haar ook niet uit. Alleen madame micmac met haar neppoes..
Normaal is het niet. Maar je doet er niemand kwaad me toch?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 18 december 2012 @ 22:34:

Nee, die zijn freaky...

http://www.deweekkrant.nl ... e3aadf155db0ac0bbc71d.jpg dat navelstompje...
Nee nlies, en hij doet alles wat ik zeg! De ideale man;))
quote:del_speciaal schreef op 18 december 2012 @ 22:28:

[...]

Zet je hem ook op de kattenbak?

OMG, jullie denken dat ik het meen, hahahaha

Waar zien jullie me voor aan...
Maarre Anoniempje. Wat doe jij in het dagelijks leven? En waarm denk je dat je meer kinderachtige dingen doet? Ik vind tekenen niet kinderachtig.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb ooit eens een realcare baby een dag bij me moeten houden tijdens open dag op mijn school.. Na mijn ervaring met kinderen kon ik ze echt niet met kinderen vergelijken
quote:madamemicmac schreef op 18 december 2012 @ 22:54:

[...]

OMG, jullie denken dat ik het meen, hahahaha

Waar zien jullie me voor aan...Hahaha nee hoor, ik ging er eigenlijk wel van uit dat het een joke was. Leuke grap, maar toch weet je het nooit helemaal zeker hier op het forum haha.
Nee, da's waar. Ik zie me al met zo'n neppoes de trap oplopen, en smorgens weer naar beneden. M'n man zou me naar de dokter sturen.
quote:madamemicmac schreef op 18 december 2012 @ 23:10:

Nee, da's waar. Ik zie me al met zo'n neppoes de trap oplopen, en smorgens weer naar beneden. M'n man zou me naar de dokter sturen. En terecht!
Een tijdje terug was er een docu over vrouwen (van een zekere leeftijd), die een levensechte babypop 'adopteerden'.

Pop werd opgehaald, meegenomen in een kinderzitje, mee uit wandelen genomen, in bad gedaan etc.
To, kreeg je niet genoeg aandacht in het andere topic waar je gereageerd hebt?
Ik zou ook graag zo'n levensechte babypop willen hebben. Gewoon omdat hier nooit een echt babietje zal komen...

Gek vind ik het niet, je doet er niemand pijn mee.

Ik vind het bijv nog hartstikke leuk om te schommelen. Bedoel je zulke dingen TO?
My God, die taart! Ik dacht al, volgens mij wil ik dit niet zien, en inderdaad! Ik heb echt rillingen over mijn hele lijf.

Zo'n levensechte pop vind ik wel heel mooi gemaakt, maar volgens mij worden ze meestal wel om een heel vreemde of heel treurige reden gekocht.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sja, je doet er niemand kwaad mee toch? Ik vind niet zo heel veel gek vermoed ik. Als je jezelf of een ander maar geen schade berokkend. Of heb je het idee dat je dat wel doet bij jezelf?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het feit dat je je schaamt geeft aan dat je zelf ook weet dat het niet als heel gangbaar gezien wordt.

Je zou je kunnen afvragen waarom je die behoefte hebt.

Ik denk dat je iets mist wat je wilt opvullen, maar verstandig genoeg bent om te weten dat je geen drastische en blijvende stappen moet ondernemen.

Ik denk, zolang je jezelf en anderen hier niet mee hindert, of het niet je leven gaat beinvloeden... Dat je gewoon even moet toegeven aan die "kinderachtige" behoeften.

Totdat je weet waar het vandaan komt en het dan opgelost is, of dat je hulp vraagt en het samen gaat oplossen.

Maar dat is mijn mening...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven