kinderslot siemens wasmachine

12-04-2010 19:42 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
grrrrr, zit de wasmachine ineens op kinderslot. Niks werkt meer, ik kan geen handleiding vinden en ook op internet vind ik niks. Man is nog lang niet thuis en was moet gedaan worden... wie helpt? wat kan ik proberen, stekker erin / eruit werkt niet. Het is een nieuwe siemens wasmachine type s16-74...

dank
Hmm, vervelend.

Mijn wasmachine heeft geen kinderslot, m'n kookplaat wel. Als die op kinderslot springt, dan is de oplossing je vinger heel lang op het 'aan'-knopje houden. Werkt misschien bij jou ook?
Kijk hier eens, nog iemand die het probleem had en antwoord op jouw vraag kreeg.

Wel een ander type, maar misschien werkt het hetzelfde!
Hm, wij hebben dezelfde, maar het kinderslot nooit gebruikt. Zal eens kijken of ik iets kan vinden...
Nee, toch een iets ander type, maar kan wel ff neertypen wat er in de gebruiksaanwijzing staat;

Als u tijdens het wassen het kinderslot activeert, kunnen de andere knoppen niet worden gebruikt. U moet het kinderslot eerst uitzetten. Alleen de knop AAN/UIT kan worden gebruikt.

Het lampje voor het kinderslot knippert. Ga als volgt te werk om het kinderslot weer uit te schakelen.

Houd de knop Spoelen+Centrifugeren 2 tot 3 seconden ingedrukt. Het lampje gaat uit en de functie is uitgeschakeld.

Let op; probeer eerst de knop Baby katoen wanneer geen van de knoppen is geactiveerd terwijl de wasmachine aanstaat.
Handleiding:

http://portal.bsh-partner.com/portal(bD ... LFRAME.HTM

Hopelijk heb je er iets aan!
dank voor jullie tips en hulp. Het is inmiddels gelukt, bepaald knopje 5 seconden ingedrukt houden. Was draait, ik weer rustig. Ik kan zo slecht tegen dit soort onverwachte technische toestanden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven