Klaagtopic over pakketbezorgers
dinsdag 7 juni 2011 om 18:38
Mag dat? Mag ik een klaagtopic openen over de waardeloze 'sevice' van pakketbezorgers?
Vandaar had ik weer iets moois: ik ga zojuist de post halen, na de hele dag een beetje ziekig op de bank tv te hebben gekeken. Lag er een briefje in de bus van Selektvracht: ''we hebben geprobeerd een pakket te bezorgen maar u was niet thuis''. Pardon? Ik was wel thuis. En ze hebben gewoon niet aangebeld. Hoe kan dat nou?!
Iemand anders?
Vandaar had ik weer iets moois: ik ga zojuist de post halen, na de hele dag een beetje ziekig op de bank tv te hebben gekeken. Lag er een briefje in de bus van Selektvracht: ''we hebben geprobeerd een pakket te bezorgen maar u was niet thuis''. Pardon? Ik was wel thuis. En ze hebben gewoon niet aangebeld. Hoe kan dat nou?!
Iemand anders?
woensdag 8 juni 2011 om 12:23
Ik heb hetzelfde gehad als TO: met opzet ervoor gekozen een pakje op zaterdag te laten bezorgen, omdat ik door de week werk, vind ik ook zo'n briefje van Selektvracht dat ik niet thuis geweest zou zijn, terwijl ik er wel gewoon was. Ook gewoon niet aangebeld! Direct het nummer gebeld dat er op het briefje staat, krijg ik zo'n man aan de telefoon die zegt: ja, dat kan gebeuren dat ze net komen als u er even niet bent. Ik: maar ik was er wel! En ik stond ook niet net onder de douche ofzo. Ik gaf aan dat ze het nu alsnog maar moesten brengen (het was nog maar iets van 10.00 uur ofzo), omdat zij hun werk niet goed hadden gedaan, maar dat kon dus niet. En hij wilde gewoon niet geloven dat ik echt niet net even weg was geweest. Grrr... Ook wel eens gebeurd dat ik wist dat er iets bezorgd zou worden, er staat dat ze bezorgen vanaf 12.00 uur, moet ik 's morgens weg en ben ik om 11.45 uur weer thuis, ligt er ook al zo'n briefje...
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
woensdag 8 juni 2011 om 15:25
Gisteren lag er een briefje in de bus dat ik er niet was en dan kan je tegenwoordig via internet aangeven of het opnieuw bezorgd moet worden, of bij de buren afgeven of ophalen op het postkantoor. Ik wist dat ik er vanmorgen niet zou zijn dus ingevuld op internet dat ik het op ga halen bij het postkantoor.
Ben ik net thuis en was even boven hoor ik ineens wat door de brievenbus worden gefrommeld dus ik loop naar beneden zit er weer een berichtje in de bus dat ze hebben geprobeerd te bezorgen en dat ik er niet was.
Verdikkeme, ik was er wel maar ze hebben niet eens de moeite genomen om aan te bellen ! De bel is niet kapot (ff gecheckt) en ik gauw naar buiten maar nee hoor reed hij net de straat weer uit.
Ben ik net thuis en was even boven hoor ik ineens wat door de brievenbus worden gefrommeld dus ik loop naar beneden zit er weer een berichtje in de bus dat ze hebben geprobeerd te bezorgen en dat ik er niet was.
Verdikkeme, ik was er wel maar ze hebben niet eens de moeite genomen om aan te bellen ! De bel is niet kapot (ff gecheckt) en ik gauw naar buiten maar nee hoor reed hij net de straat weer uit.
vrijdag 10 juni 2011 om 13:53
Nou, ik ben vandaag weer eens aan de beurt... Eergisteren iets besteld en dat wordt (met een beetje mazzel) vandaag bezorgd. GLS is ditmaal de gelukkige aan wie de verzending is toevertrouwd, maar ik heb er weinig vertrouwen is dat hij vandaag aan gaat komen...
Het blijft ook maf; ik kan tot op de minuut volgen wat er met mijn pakje is gebeurd vanaf het moment van afhalen bij de verzender c.q. de aankomst bij het depot van GLS, maar zodra het pakketje 'besteld' wordt heb je maar gewoon af te wachten. Dit is toch geen doen... Ik hou al sinds vanochtend de deurbel scherp in de gaten en ik baalde bijna dat ik de kinderen uit school moest ophalen en weer naar school brengen na de lunch omdat ik daardoor misschien mijn zending zou missen.
Datum Tijd Depot Land Handeling Status/Info
09-06-2011 22:12 Stein (6000) Nederland Vertrek
10-06-2011 03:01 Utrecht (0100) Nederland Overslag Presort
10-06-2011 03:03 Utrecht (0100) Nederland Overslag Conveyable - uit
10-06-2011 07:15 Sliedrecht (4100) Nederland Aankomst
10-06-2011 07:25 Sliedrecht (4100) Nederland Bestel
Het blijft ook maf; ik kan tot op de minuut volgen wat er met mijn pakje is gebeurd vanaf het moment van afhalen bij de verzender c.q. de aankomst bij het depot van GLS, maar zodra het pakketje 'besteld' wordt heb je maar gewoon af te wachten. Dit is toch geen doen... Ik hou al sinds vanochtend de deurbel scherp in de gaten en ik baalde bijna dat ik de kinderen uit school moest ophalen en weer naar school brengen na de lunch omdat ik daardoor misschien mijn zending zou missen.
Datum Tijd Depot Land Handeling Status/Info
09-06-2011 22:12 Stein (6000) Nederland Vertrek
10-06-2011 03:01 Utrecht (0100) Nederland Overslag Presort
10-06-2011 03:03 Utrecht (0100) Nederland Overslag Conveyable - uit
10-06-2011 07:15 Sliedrecht (4100) Nederland Aankomst
10-06-2011 07:25 Sliedrecht (4100) Nederland Bestel
donderdag 26 januari 2012 om 21:50
Ik zit weer eens te wachten tot selektvracht iets komt halen, tussen 1800 en 2100 uur. Zit je dan, hele avond braaf op de bank.
Paar weken geleden zouden ze ook iets komen halen. Eerste avond (afspraakavond) niemand gezien. Volgende avond kwam ik laat thuis, lag er een briefje in de bus dat ze voor de TWEEDE keer langs waren geweest, maar weer niemand thuis. Uiteindelijk kon ik het zelf gaan brengen naar een dhl-pnt.
Denk dat ik morgen weer die kant op kan. Waarom dan een afspraak maken, vraag ik je. Grrrrrr.
Paar weken geleden zouden ze ook iets komen halen. Eerste avond (afspraakavond) niemand gezien. Volgende avond kwam ik laat thuis, lag er een briefje in de bus dat ze voor de TWEEDE keer langs waren geweest, maar weer niemand thuis. Uiteindelijk kon ik het zelf gaan brengen naar een dhl-pnt.
Denk dat ik morgen weer die kant op kan. Waarom dan een afspraak maken, vraag ik je. Grrrrrr.
vrijdag 27 januari 2012 om 23:03
Selekt vracht is ellende, daar vind ik ook alleen maar briefjes van in de bus als ik thuis ben.
Maar de TNT bezorger is me heilig! Hebben een afspraak waar hij pakketjes mag neerleggen als we niet thuis zijn en hij moet zo vaak met mijn zware bestellingen sjouwen dat ik gewoon medelijden met hem heb.
Maar de TNT bezorger is me heilig! Hebben een afspraak waar hij pakketjes mag neerleggen als we niet thuis zijn en hij moet zo vaak met mijn zware bestellingen sjouwen dat ik gewoon medelijden met hem heb.