Kleine betaalbare nepkachel.

05-02-2012 11:56 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een kleine kachel. Een neppert, want onze schouw is dichtgemaakt, we hebben geen rookkanaal meer.

Ik zou graag zo'n kacheltje in de kamer hebben.

Deze komt van een Engelse site en kost 200 pond. Dat is ook wel een beetje het bedrag wat ik er aan uit wil geven. Het is immers geen noodzaak en zonder kachel is onze kamer ook al leuk.

Ik vind op verschillende sites alleen maar enorm dure kachels (denk aan 1000 euro), hypermoderne of inbouwkachels.

Iemand misschien thuis in de 'nepkachel branche' of kan iemand misschien beter googelen?
Oh, die Engelse kachels hebben een andere stekker/ voltage. Op engelse sites kun je er een heleboel vinden, maar ja weet niet hoe dat ik dat dan om zou moeten bouwen.

Dit type vind ik ook erg leuk,

Ik heb een paar jaar geleden precies zo'n kacheltje in het zwart gekocht bij het Kruidvat (jawel..) voor iets van 60 euro, ofzo. Nou zit het daar niet echt in de vaste collectie, maar het moet dus wel goedkoper kunnen dan 200 euro. Ik zal ook eens op google kijken voor je.
http://www.beslist.nl/hui ... 96441/Domo_DO_7340_H.html

Ik zal nog even verder kijken naar een witte.
En in het wit:

http://www.beslist.nl/hui ... 96719/EWT_Courchevel.html
Die laatste is dus precies dezelfde als van jouw plaatje, voor 129,- euro!
oh, yezka, je komt al meer in de buurt dan ik! Die zwarte is het niet helemaal, maar ik ben blij dat het dus wel in NL bestaat!
Oh, wat ben jij goed!!!
Thanx!

Ik vind mezelf ineens ook heel cool. Dat ik zomaar ineens als eerste heb gevonden wat iemand zoekt. 1ste keer...
Vraag me wel af wat ik dan in hemelsnaam fout doe met googelen, als jij hem binnen 2 minuten gevonden krijgt!
Eh... weet het niet... Ik heb ook gewoon electrische kachel ingetoetst.. En ik heb goede ervaringen met 'beslist'.
Die van mij staat momenteel de schuur te ontdooien... dus ik ga maar eens ff checken of het goed gaat.
Ik bleef denk ik een beetje hangen in optiflame (het merk wat bij de kachel stond). Ben er al sinds gisteren mee bezig. Wat handig dan zo'n forum. Een ander persoon, een andere invalshoek en tadaa!

Ik ben je zeer dankbaar!

Bij bouwmarkten zie ik ze heel vaak staan!!
Op Marktplaats staan ze te kust en te keur, voor een paar tientjes.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven