Klepje van de vaatwasser gaat niet open!

17-09-2009 08:41 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar hebben wij een nieuwe keuken laten plaatsen. De keuken hebben we van marktplaats, het was een showroom model met inbouw apparatuur wat stond in een koopwoning dus we hebben helaas geen garantie.

Sinds enkele dagen gaat het klepje van het zeepbakje niet meer open.

Ik heb al gezocht op google en het kunnen een aantal dingen zijn.

De sproeiarmen zijn verstopt, ik heb ze al doorgespoeld en de hele vaatwasmachine gereinigd.Het mechanisme van het klepje is kapot. Ik merk hier niks van, hij gaat gewoon makkelijk open en dicht.De printplaat is kapot waardoor het klepje geen signaal krijgt om open te springen.

Misschien heeft iemand het hier ook te kampen gehad met dit euvel en heeft dit op één of andere manier weten op te lossen?

Alvast bedankt
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
ik heb geen ervaring hiermee maar normaal gesproken heb je gewoon 2 jaar fabrieksgarantie op apparatuur dus ook op showroommodellen.

Ik zou dus even bij de firma van de vaatwasser zelf informeren hierna.

succes !
quote:love2dance schreef op 17 september 2009 @ 08:44:

ik heb geen ervaring hiermee maar normaal gesproken heb je gewoon 2 jaar fabrieksgarantie op apparatuur dus ook op showroommodellen.

Ik zou dus even bij de firma van de vaatwasser zelf informeren hierna.

succes !

De keuken was al 3 jaar oud toen we hem kochten. Wel nieuw, er was nog geen pannetje water op het vuur gezet.

Maar ik neem straks wel even contact op met Pelgrim, hopelijk kunnen ze me helpen.
Ik gebruik dat hele bakje nooit, ik mik het tablet altijd in het bestekbakje

Fout zeker?
Weet je zeker dat je het klepje niet blokkeert bij het inladen? Dus dat er iets voor staat?
Bij mijn vorige vaatwasser ging het bakje ook niet open en gooide ik ook het tablet in het bestekbakje. Gaat prima
quote:ellen2_ schreef op 17 september 2009 @ 08:55: