Kleuren interieur. Geel?
zaterdag 15 september 2018 om 18:36
Ik ben in de ban van geel. Mijn kleding maar ook mijn interieur moet er aan geloven.
Nu zie ik overal de gele kleur opduiken, vooral het okergeel. Zelfs in reclamecommercials.
Is het een trendkleur? Vinden jullie het mooi of lelijk?
Welke kleur(en) hebben jullie in het interieur of vinden jullie mooi?
Nu zie ik overal de gele kleur opduiken, vooral het okergeel. Zelfs in reclamecommercials.
Is het een trendkleur? Vinden jullie het mooi of lelijk?
Welke kleur(en) hebben jullie in het interieur of vinden jullie mooi?
Zo geel als een kanariepiet
zaterdag 15 september 2018 om 18:40
Ik vind het okergeel en mosterdgeel wat je nu veel ziet heel leuk
heb het niet in mijn interieur, want ik verander dat niet zo vaak
wel veel kleding in die kleuren
In de woonkamer heb ik vooral veel vintage houten meubelen, een roestbruine/oranje bank en mosgroene details
In de slaapkamer veel petrol en lichtroze
heb het niet in mijn interieur, want ik verander dat niet zo vaak
wel veel kleding in die kleuren
In de woonkamer heb ik vooral veel vintage houten meubelen, een roestbruine/oranje bank en mosgroene details
In de slaapkamer veel petrol en lichtroze
zaterdag 15 september 2018 om 18:58
Ik zou er zelf niet voor kiezen, niet qua kleding en niet in mijn interieur. Zelfs in mijn tuin staan geen gele bloemen en ik vermijd zelfs de supermarkt met het gele logo
Kortom, geen geel voor mij. Aan de laatste trends doe ik sowieso niet mee.
Mijn interieur bestaat voornamelijk uit rustige kleuren. Wit, lichtgrijs, blauw, een lichte houtkleur en een beetje zwart.
Maar het is jouw interieur en als jij het mooi vindt, doen.
Mijn interieur bestaat voornamelijk uit rustige kleuren. Wit, lichtgrijs, blauw, een lichte houtkleur en een beetje zwart.
Maar het is jouw interieur en als jij het mooi vindt, doen.
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
zaterdag 15 september 2018 om 19:04
Qua kleding vind ik geel ook mooi, maar wel sterk afhankelijk van hoe het gestyled is. Geel bij mijn gezicht is bij mij niet mooi. Een geel vestje met een top in een andere kleur kan weer wel goed. Geel verwerkt in een print is ook goed.
Mijn effen okergeel sjaal was dus een miskoop, hoewel ik hem wel mooi vind.
Mijn effen okergeel sjaal was dus een miskoop, hoewel ik hem wel mooi vind.
anoniem_677a6b2c79b65 wijzigde dit bericht op 15-09-2018 19:06
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
13.82% gewijzigd
zaterdag 15 september 2018 om 19:19
https://www.flexa.nl/nl/kleurinspiratie ... -jaar-2019
Een variant op geel is ook de kleur vh jaar geworden.
Aardetinten en dierenprint wordt de mode voor het interieur. Interieur loopt altijd net iets achter op de mode.
Aardetinten en dierenprint wordt de mode voor het interieur. Interieur loopt altijd net iets achter op de mode.
zaterdag 15 september 2018 om 19:21
Dat vind ik zelf meer zalm of een lichte terra-achtige kleur. Wel een ander effect dan geel / oker naar mijn idee.Because schreef: ↑15-09-2018 19:19https://www.flexa.nl/nl/kleurinspiratie ... -jaar-2019
Tjezus, wat vals
zaterdag 15 september 2018 om 19:22
Ik vind okergeel ook mooi, maar niet voor op de muren. Wel voor een bank of een plaid etc.

https://www.nieuwewonen.nl/wp-content/u ... 64x400.jpg[/img]

https://www.nieuwewonen.nl/wp-content/u ... 64x400.jpg[/img]
zaterdag 15 september 2018 om 19:22
Wij hebben al jaren okergeel, ja ook een muur, een hele grote. Gecombineerd met mosgroen, flessegroen, bruin, petrolblauw, warm oranje en goud. En veel hout.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
zaterdag 15 september 2018 om 19:32
Mooi. Lijkt erg op mijn woonkamer: petrol (licht en heel donker), mosgroen, flessegroen, oker en ook veel houttanteslankie schreef: ↑15-09-2018 19:22Wij hebben al jaren okergeel, ja ook een muur, een hele grote. Gecombineerd met mosgroen, flessegroen, bruin, petrolblauw, warm oranje en goud. En veel hout.
Tjezus, wat vals
zaterdag 15 september 2018 om 19:33
Ik vind het meer de kleur van nat zand.MevrouwJack schreef: ↑15-09-2018 19:21Dat vind ik zelf meer zalm of een lichte terra-achtige kleur. Wel een ander effect dan geel / oker naar mijn idee.
“Don’t look back – you’re not going that way.”