Kleuren interieur. Geel?
zaterdag 15 september 2018 om 18:36
Ik ben in de ban van geel. Mijn kleding maar ook mijn interieur moet er aan geloven.
Nu zie ik overal de gele kleur opduiken, vooral het okergeel. Zelfs in reclamecommercials.
Is het een trendkleur? Vinden jullie het mooi of lelijk?
Welke kleur(en) hebben jullie in het interieur of vinden jullie mooi?
Nu zie ik overal de gele kleur opduiken, vooral het okergeel. Zelfs in reclamecommercials.
Is het een trendkleur? Vinden jullie het mooi of lelijk?
Welke kleur(en) hebben jullie in het interieur of vinden jullie mooi?
Zo geel als een kanariepiet
maandag 17 september 2018 om 13:38
Ik maak plaids en kussens (haken of breien). Ik maak ze op bestelling en merk dat er veel vraag is naar geel. Mosterdgeel.
Ook donkere kleuren zoals bordeaux rood en donkergroen, zwart. De nieuwste interieur trend is dus :donker. Kijk maar eens in de nieuwe Ikeagids, daar zie je het.
Dan is goudgeel erin een verademing.
Zelf heb ik Petrol, aquamarijn, donkergroen, zacht roze en granaatrood. Teakhout en leverkleurige bank. Mosterdgeel past daar heel mooi bij. Zal dadelijk met moeite de plaid versturen waar ik nu mee bezig ben, ik wil hem eigenlijk wel zelf houden
Ook donkere kleuren zoals bordeaux rood en donkergroen, zwart. De nieuwste interieur trend is dus :donker. Kijk maar eens in de nieuwe Ikeagids, daar zie je het.
Dan is goudgeel erin een verademing.
Zelf heb ik Petrol, aquamarijn, donkergroen, zacht roze en granaatrood. Teakhout en leverkleurige bank. Mosterdgeel past daar heel mooi bij. Zal dadelijk met moeite de plaid versturen waar ik nu mee bezig ben, ik wil hem eigenlijk wel zelf houden
woensdag 19 september 2018 om 14:01