Kleurhorloge Aldi - één maat?

06-06-2013 17:31 4 berichten
Hmz wéér naar de Aldi geweest. Was eerst al een paar keer geweest deze week ivm sportkleding en nu dus steeds voor die horloges.

Volgens mij vragen ze zich inmiddels af: Wie is toch die vrouw die de hele tijd voor de vitrines staat?

Ik heb uitgevogeld:

De horloges met 5 bar resistentie hebben allemaal een clipsluiting. Zwart of wit maakt niet uit. En ik neem aan dat ze allemaal even groot zijn.

Er zijn horloges met 3 bar resistentie met gewoon gaatjes.

Aangezien ik m vooral wil dragen tijdens t watersporten lijkt 5 bar me beter. Ik moet soms mijn arm in t water steken en wil dan niet denken: Oh mijn horloge!

Dus ik ga m maar proberen kleiner te frunniken. Op internet gevonden hoe dat moet. Als ik m verpruts kan ik altijd nog een 3 bar horloge halen.

Edit: Dat kleiner maken was echt supermakkelijk en in 5 min klaar.

Misschien haal ik anders nog een oranje erbij. Die is ook wel leuk eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Grijns Moonlight,nog steeds man hier hoor.Maar je hebt wel gelijk wat betreft die naam .Is vernoemd naar m'n filmheld uit Batman (en Robin) films.tsja,leuke nick verzinnen is lastig.Maar als erkend filmjunk was het nou ook wee niet zo heel moeilijk.Maar op een vrouwenforum is't wat verwarrend ja,Maar ok,ik ben hier ook maar bij toeval verzeild geraakt

Mooi dat het gelukt is met je horloge.Ja,die van 3 Bar bedoelde ik,die heb ik.Knap dat het je gelukt is zo snel met inkorten ervan.Ik kan me herinneren dat ik er zelf veel langer mee heb lopen aanrommelen.En je wilt ermee gaan duiken of zo?

En ja,dat oranje vloekt heerlijk bij dat roze,een unieke combi !Houden zo Moonlight
Hey Lord,don't ask me questions
Haha normaal maakt het me niks uit of iemand man of vrouw is hoor. Alleen omdat het nu om de breedte van polsen gaat is het wel even van belang

Ik kon met een punaise die pinnetjes er zo uithalen. Ging heel makkelijk.

In principe wil ik m gewoon kunnen dragen tijdens lopen en fietsen of in de sportschool, zonder dat er zweet in komt. (vanmiddag getest, het lukt )

Maar ik ga ook lid worden van een kanoclub. En juist omdat het niet handig is je mobiel mee te nemen in de kano, is een horloge handig. Maar dan wel een waterdichte. Die ik nu dus heb

Wel bedankt voor je advies want het is goed om ff te horen dat het goede horloges zijn. Voor dat geld dus.
Alle reacties Link kopieren
Ah ok ja,mannen hebben idd (veel) bredere polsen ,merk het ook bij mezelf.

En denk dat ze prima kunnen hoor met kanoen,gezien m'n eigen ervaringen (leuke sport trouwens).

Veel plezier er iig mee,Moonlight!
Hey Lord,don't ask me questions

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven