Koelvriescombinatie low frost of no frost

28-05-2025 07:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!
Ik ben opzoek naar een koelvriescombinatie.
Maar ik twijfel tussen no frost en low frost.
En ook 1 die best stil is wegens open keuken.
Welke ervaringen hebben jullie? Alvast bedankt!
Wij hebben een no-frost. Wat een heerlijkheid, nooit meer aangevroren ijs in de diepvries. De diepvries schoonmaken is nu net als de koelkast, doekje erdoor en klaar. De volgende wordt ook weer no-frost. Qua geluid valt het volgens mij ook heel erg mee, maar bij ons staat hij in de bijkeuken, wel naast de keuken.
Ik heb geen ervaring met low-frost, ik ben van een ouderwetse aanvriezer naar no-frost gegaan. Een verademing inderdaad. Schoonmaken is gewoon de kruimels uit de lades schudden, eventueel soppen als er iets mis gegaan is. Doekje door het apparaat halen en weer door. Geen gesodemieter meer met aangevroren ijs, uren lang de vriezer ontdooien met bijbehorend waterballet.

Ik heb een Liebherr. Geen idee eigenlijk qua geluid, ik heb geen open keuken, maar hij valt me nooit op qua geluid.
Ik heb een low frost. Die moet je 1x per jaar ontdooien. Als je de keus hebt zou ik voor no frost gaan (ik kon dat toen niet vanwege ruimte).
Zeker No Frost, ideaal.
Cochise schreef:
28-05-2025 12:11
Zeker No Frost, ideaal.

Dit.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
No frost. Heb een bosch. Hoor em nooit als ik in de keuken bezig ben
Ik heb een No Frost, maar helaas toch wel behoorlijk wat frost. Dus zou vooral reviews lezen.
Oké dat is wel duidelijk, het gaat no frost worden :lol:
Maar nu nog bedenken welke, ik zoek denk ik energie klasse c , b of a.

Ik zag een mooi model bij Bosch maar die heeft low frost.

Van Samsung heb ik er 1 gezien die heeft no frost maar geen platte bovenkant.

Ik lees veel reviews , alleen kom ik daar niet echt uit.
Bijvoorbeeld: De één zegt dat de koelkast herrie maakt en de ander zegt weer dat hij stil is.

Dat vind ik dan weer zo lastig.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven