Koelvriescombinatie low frost of no frost
woensdag 28 mei 2025 om 07:19
Wij hebben een no-frost. Wat een heerlijkheid, nooit meer aangevroren ijs in de diepvries. De diepvries schoonmaken is nu net als de koelkast, doekje erdoor en klaar. De volgende wordt ook weer no-frost. Qua geluid valt het volgens mij ook heel erg mee, maar bij ons staat hij in de bijkeuken, wel naast de keuken.
woensdag 28 mei 2025 om 08:35
Ik heb geen ervaring met low-frost, ik ben van een ouderwetse aanvriezer naar no-frost gegaan. Een verademing inderdaad. Schoonmaken is gewoon de kruimels uit de lades schudden, eventueel soppen als er iets mis gegaan is. Doekje door het apparaat halen en weer door. Geen gesodemieter meer met aangevroren ijs, uren lang de vriezer ontdooien met bijbehorend waterballet.
Ik heb een Liebherr. Geen idee eigenlijk qua geluid, ik heb geen open keuken, maar hij valt me nooit op qua geluid.
Ik heb een Liebherr. Geen idee eigenlijk qua geluid, ik heb geen open keuken, maar hij valt me nooit op qua geluid.
woensdag 28 mei 2025 om 15:38
Oké dat is wel duidelijk, het gaat no frost worden
Maar nu nog bedenken welke, ik zoek denk ik energie klasse c , b of a.
Ik zag een mooi model bij Bosch maar die heeft low frost.
Van Samsung heb ik er 1 gezien die heeft no frost maar geen platte bovenkant.
Ik lees veel reviews , alleen kom ik daar niet echt uit.
Bijvoorbeeld: De één zegt dat de koelkast herrie maakt en de ander zegt weer dat hij stil is.
Dat vind ik dan weer zo lastig.

Maar nu nog bedenken welke, ik zoek denk ik energie klasse c , b of a.
Ik zag een mooi model bij Bosch maar die heeft low frost.
Van Samsung heb ik er 1 gezien die heeft no frost maar geen platte bovenkant.
Ik lees veel reviews , alleen kom ik daar niet echt uit.
Bijvoorbeeld: De één zegt dat de koelkast herrie maakt en de ander zegt weer dat hij stil is.
Dat vind ik dan weer zo lastig.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in