Koffiedik in de Nespresso

30-08-2011 09:12 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij verheugen ons elke ochtend op ons kopje Nespresso. Wat een heerlijke koffie is dat. Maar de laatste paar dagen komen er koffiekorreltjes mee in het kopje. Niet lekker! Heeft iemand dit weleens gehad? Kunnen we daar iets aan doen of zou er iets mis zijn met pns apparaat? We hebben hem pas iets van 2 maanden.
Mss overbodig maar ik spoel altijd een keer door zonder cupje. Dus een keer een kopje vullen met heet water zonder een cupje erin te doen.
Ik heb het ook wel eens gehad, alleen met de Roma cupjes, de overige niet.

Goed schoongemaakt, op laten halen voor een servicebeurt (was er ook tijd voor) en daarna hadden we het weer met de alleen de Romacupjes. Die koop ik dus niet meer en ik heb het nooit meer gehad.
Was overigens niet uit dezelfde verpakking, die Roma.
Oh dat is balen. Wij hebben het dus ook met de Roma. Dat vinden we juist de lekkerste smaak.
Ik heb Nespresso toen ook gebeld, maar het kon niet aan de cupjes liggen zeiden ze. Misschien moet jij ook eens bellen.
Ergens hoopte ik dat je een waarzegster was en met de nieuwe koffieapparaten niet uit de voeten kon
Helaas...
quote:Mac123 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 09:27 Ik heb Nespresso toen ook gebeld, maar het kon niet aan de cupjes liggen zeiden ze. Misschien moet jij ook eens bellen.Wel toevallig dat wij het ook bij Roma hebben dan.
Wij hebben het de laatste paar weken ook, en dat de lungo's troebel blijven na het maken. Het is bij ons niet bij elk kopje, dus wij dachten dat het aan de gele lungo's ligt. Even opletten of het misschien ook niet Roma is...

Ik wist trouwens niet van een servicebeurt af, en dat is dan het nadeel van online je cups bestellen, dan verteld de dame achter de balie dat ook niet ;)
Bij ons is het ook met Roma....

Met geen enkele andere smaak, dus het ligt dus echt wel aan de cups!
quote:Friezin71 schreef op 30 augustus 2011 @ 09:30:

Ergens hoopte ik dat je een waarzegster was en met de nieuwe koffieapparaten niet uit de voeten kon Ik ook, kutzooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven