Konijnenfoto's

28-03-2010 15:23 3399 berichten
Já genoeg met het "vervuilen" van andermans topic met mijn konijnenfoto's. Kan het steeds maar niet laten om anderen plaatjes van mijn konijnen onder de neus te drukken en post te pas en te onpas foto's van mijn langoren dus nu dan een topic voor konijnenfoto's van alle konijnenliefhebbers (het zijn er behoorlijk wat hier op het forum!)

Als je niet wilt dat je konijn herkenbaar in beeld komt, kun je een balkje over de ogen plakken natuurlijk

* voorbeeld

helemaal leuk wanneer je er enige karakterbeschrijving bij zet!

Trap ik af:

ps: laten we eventuele leuke kerstgrapjes/receptposters vanaf het begin negeren, daar zijn de meeste konijnenliefhebbers aardig in geoefend
Alle reacties Link kopieren
Mijn lieve dr. Snuggles: helaas 1,5 week geleden dood gegaan

Toen ie nog een baby was

Heerlijk relaxed in de tuin

Ondeugend tijdens een logeerpartij toen wij op vakantie waren

Stoer
Lekker in de sneeuw afgelopen winter

Op de uitkijk

Iets lekker eten

Zijn vrouwtje Saartje is ook een schat. Die hebben we alleen nog niet zo heel lang en gek genoeg wil mijn fototoestel geen foto's meer op mijn computer zetten. Al haar foto's kan ik helaas nog niet laten zien.

Wordt dus vervolgd
Oeps vergeet de tekst.

Nou dit is Flappie Ze is bijna 5 jaar. Ik wilde mijn moeder toen verrassen met haar maar ze was er dus niet zo blij mee Twee jaar later ben ik samen gaan wonen en namen we haar mee. Bij mijn ouders heeft ze nog twee jaar lang gezelschap gehad van nog een konijn van mij: Herman. Daarvoor had ik ook nog een konijn haar naam was DB eigenlijk noemde ik haar Dikke Bertha toen ik der net kreeg.

Ik heb nu helaas geen foto's van Herman en Dikke Bertha.
Het is wel heel mooi hoor die 'geleende' buizen.

De dames zijn niet gesteriliseerd. Ze kwamen als duo via een kinderboerderij. Ze worden/zijn ongeveer 2 dus dan is die puberteit wel voorbij toch?

Ooit ooit ooit wil ik ook echt een konijnvriendelijke tuin. Maar eerst mijn tuin maar eens mensvriendelijk maken

Mamzelle: Leuk juist jouw konijnen. Ik ken ze niet hoor die foto's
Ben dol op nijnen maar helaas allergisch als de pestpokke.

Neemt niet weg dat ik er graag 1 aai en knuffel als ik de kans krijg...neem ik wel een pilletje achteraf.

Heb ooit als kind zijnde op de kinderboerderij baby konijntjes gezien...was ik niet bij weg te slaan...wat een scheetjes met hun kleine oortjes en puppiekopjes.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ohh Flappie naast Winnie de Pooh wat schattig!

Juniper wat een dot!! Die "op de uitkijk" foto aaargh schattig!

En die in de sneeuw hehehe je hoort 'm denken, hoe the hell kom ik bij die wortel! R.I.P. dr. Snuggles!

Sprok pff balen zeg, allergisch. Misschien wordt het ooit nog minder, allergieën nemen soms af naarmate je ouder wordt (en soms toe maar daar denken we dan maar niet aan he).
trouwens hebben jullie een idee... Vorig jaar zomer als het konijn in de tuin liep en ik op blote voeten likte ze altijd mijn voeten. Gisteren zaten de kinderen buiten op het gras toen likte ze de hand van mijn dochter iedere keer. (zoon gaat niet heeft handschoentjes aan.) Heeft iemand een idee waarom ze dat zou doen?
Wat lief, al die konijnenfoto's!

(Zelf hondenbezitster).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:candy15 schreef op 28 maart 2010 @ 19:12:

trouwens hebben jullie een idee... Vorig jaar zomer als het konijn in de tuin liep en ik op blote voeten likte ze altijd mijn voeten. Gisteren zaten de kinderen buiten op het gras toen likte ze de hand van mijn dochter iedere keer. (zoon gaat niet heeft handschoentjes aan.) Heeft iemand een idee waarom ze dat zou doen?

Dan vinden ze je lief

Één van mijn konijntjes lebbert je ook helemaal af als hij in een bijzonder liefdevolle bui is en zijn vriendinnetje krijgt dan ook een uitgebreide poetsbeurt..
Als ze je likken vinden ze je lief Candy.

Dat doen mijn konijnen ook regelmatig. Als ze met hun kinnetjes over je schoenen of iets anders gaan wrijven zijn ze je aan het 'merken'. Dat betekent eigenlijk dat je bij hun territorium hoort en dat zij de baas zijn haha...

Sprokkelientje, ik ben ook allergisch. Sowieso voor alle dieren, maar ook voor nijnen. Omdat ik toch heel graag huisdieren wil wonen ze dus buiten en komen niet binnen. Als ik ze lekker geaaid heb (nooit op schoot) dan was ik meteen mijn handen. Na het verschonen van de hokken etc. moet ik altijd meteen medicijnen en een inhalator gebruiken, maar dat heb ik er wel voor over. Helaas kan ik echt niet mee naar de dierenarts. Daar zijn mij allergiën te heftig voor ( voornamelijk honden en katten, die daar ook veel komen natuurlijk). Gelukkig is mijn man zo lief om dat altijd te doen wanneer nodig.
Candy, konijnen wassen elkaar graag. Misschien heb je stinkvoeten

Ik denk dat ze je gewoon lief vindt. Veel konijnen zijn niet van plan mensen te likken en houden het bij konijnen maar er zijn zat konijntjes die je lekker gaan zitten wassen.
Leuk topic en wat een ontzettend leuke konijnenfoto's!

Wat heb je dat leuk gemaakt in de tuin met dat buizensysteem, het straalt gewoon van alle foto's af dat je een grote konijnenliefhebster bent. Die witte Vlaamse reus is echt mooi zeg, en wat groot!

Dit zijn de mijne, tenminste tot iets meer dan een maand geleden waren ze een verliefd stelletje, het mannetje (de donkerkleurige) heb ik op 9-jarige in moeten laten slapen omdat hij erg ziek was.

Ik heb de dame nu opnieuw gekoppeld met een leuke vent uit de konijnenopvang, en ze is volgens mij weer helemaal heppie. Ben nog niet in de gelegenheid geweest m'n nieuwe stamper op de foto te zetten.

lekker samen keuvelen

Nog een paar uit de oude doos, babykonijnen ontdekken de tuin

Gezellig slapen op een hoop

Dat waren nog eens tijden zó ontzettend schattig die kleine konijntjes.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Ik wist wel dat ze mij lief vond Nee hahaha ik zat eerst ook te denken aan zweet voeten maar ik werd ook gelikt als ik net gedoucht was.

Soulcats wat een lieve konijntjes. Helemaal die laatste foto
Ohh soulcat wat een schattige frummeltjes!

En die tuinfoto is te gek zeg!!! Lekker veel ruimte voor ze, leuk!
Ooooh Twompie wat een lekker topic

Ik kom zeker komende week meer bijdragen, hier alvast mijn knuffelige vlaamse reus Joep!

(Net uit de opvang en net een dag gecastreerd-> er achter zie je Karel een kruizing VR))

ik heb ook twee van die monstertjes in de tuin, twee kleintjes. Vrouwtje uit de dierenwinkel (hoe fout). Maatje uit de opvang. Heb nu een ying/yang, want de ene is wit en de ander is zwart. Hun namen: Jopie en Mascara.

Heb al in geen eeuwen meer foto's gemaakt, ze leven tegenwoordig in onze tuin en komen liever alleen even snuffelen.

jopie:

mascara:

Okee, computer is horreltraag maar daar komen dan een paar plaatjes:

Helaas overleden, Friet:

Shirley (het koetje) en Lucky voor het eerst thuis:

En gezellig op de bank toen ik terug kwam van even weg:

Jaa leuk meer foto's weer

Saaar jij hebt een kiki!! Of ik een Joep, net hoe je het wilt zien hehehe. Ben heel erg benieuwd naar meer Joep! Zal ik meer Kiki posten komende week

Panienka ohh wat kijkt jou Jopie mooi dromerig en wat een mooie ogen! Heb je er nog meer?

Mamzelle die laatste wat schattig, beide konijnen met de oortjes zo keurig in het peace standje
Wat een mooie konijntjes komen er voorbij.

En die oren die zo rechtop staan bijna gek als je de hele dag naar hangoren kijkt
Voor 't slapen nog even wat sexy foto's dan nog:

Mooiste kont van Nederland

Twomp, ja hoor, maar (helaas) niet zo veel.

Wil wel een keertje met mijn camera en mobiele-studio gaan proberen of ik de beestjes kan laten "poseren". Maar mascara gaat never nooit niet stil zitten, dat weet ik nu al :s... monster..

zijn jullie nijnen trouwens ook zo gruwelijk in de rui? Wij hebben Mascara eens geborsteld gister. Halleluja, het leek alsof het sneeuwde, niet normaal! Nog meer mensen last van? En ik wil ze best op prozyme zetten, of op ananas, maar vind het erg, erg vroeg! Jullie nog tips?

oh ja, deze foto hangt in 60x90 bij ons aan de muur. Was een van mijn eerste foto's met de spiegelreflex

Voorlopig vliegen de haren nog niet in het rond, maar ik meende dat Lucky wel toe was aan een ontharingsbeurt.

Prozyme of ananas had ik nog nooit van gehoord.

Ik neem een rustig moment, konijn lekker op schoot buiten, snoetje naar me toe, en probeer tegenrichting zoveel mogelijk haren in mijn hand vast te krijgen en gooi de pluis (met de wind mee) weg. Enzovoort. Heerlijk rustgevend. Heb het nog niet echt hoeven doen met deze konijnen, ben benieuwd of Shirley (felle tante) dit ook zo rustgevend vindt.
mamzelle, het is hier al een kunst om ze uberhaupt te pakken te krijgen. ze vinden het niet fijn, maar ik zag laatst ketting-poepies dus moet het echt heel goed in de gaten houden (voor de rest alleen maar losse keutels).

Wij nemen Mascara in de houdgreep, koppie onder mijn arm en achterlijf op mijn hand. En dan borstelen. en in het vervelendste (voor mij) geval, duikt ze op mijn schouder en kunnen we haar borstelen. Maar dan zit ik onder de haren

Vorig jaar was Mascara zo erg in de rui dat ze bleef ketting-poepen. Prozyme heb ik via de konijnenwinkel gekocht, maar daar reageerde ze niet op. Dus toen ben ik over gegaan op verse ananas. Dat heeft ze 5 weken lang elke dag een beetje gekregen en dat heeft uiteindelijk wel goed geholpen. Maar nu wil ik het graag voor zijn/blijven!
M'n blinde witte begint sinds een paar dagen flink te haren, de anderen nog niet.

Panienka wat een leuke foto's zeg, echt mooie bekkies!

Hier is mijn takkenknaagster met mooie wimpers nog een peutertje.

someday I'll flyyyyy awaaayyy
Wat zijn konijn toch prachtige beesies hè?

Ik kan ook echt verliefd zijn op mijn konijnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven