Koud water/koude CV

20-10-2010 17:56 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oooh damn, als de man van huis is...

Haren in de verf, die over 30 min uitgespoeld moet worden, denk ik

ga nog even snel de kinderen in bad doen...koud water!!!

Dus ik ge-armd met waterpomptang, emmer en oude handoek richting CV installatie.

Display zegt; FILL...ok, ok ik kom er al aan...

Affijn, gevuld, netjes op reset gedrukt.

Met de hele zooi weer naar beneden en blij dat het gelukt is...tot ik de warm waterkraan aanzet en ik nu inmiddels na 1hrnog geen warm water of een warme cv heb...aaargh.

Ik heb inmiddels al wel een keer 30 min de stekker uit dat ding getrokken wat ook geen resultaat leverde.

Ja hoor man is weer eens een avond de hort op en nu??

Kan de handleiding nergens vinden ook niet op het internet, en manlief is onbereikbaar.

Wie helpt?

Het gaat om een;

Benraad S-HR24T
Niets veranderen!!!

Gewoon even afwachten. De temperatuur gaat vanzelf stijgen nu.
de rechterkolom, twee cijfers, staan altijd voor watertemperatuur. Dus de temperatuur van het uitgaande water stijgt nu dus. (eerst 22)
er staat nu 4 65 afgewisseld met die P 1.9...
gaat de goede kant op!
Ik zou je ketel even lekker laten gaan nu. Hij is aan het verwarmen en de dingen die je nu ziet zijn programma codes. Over een half uurtje even kijken of je radiatoren al warm zijn en of je warm water hebt.
lijkt wel bingo...hahaha

er staat nu 4 72

Maar kan gewoon mijn hand onder de kraan doen...het is net iets meer dan 37gr denk ik als die helemaal open op rood/heet water staat.

Is dat ok?
ja hoor
In de verste verte geen hulp van deze kant, want ik bel de huismeester uit zijn bed op zondagochtend als mijn geiser het niet doet (yep, vorige week)

Maar wat een heerlijk vermakelijk topic.....

Sorry LLB,maar ik zie gewoon voor me hoe je elke keer van je ketel naar je laptop rent om de vervolg mededeling te doen!

en heel veel succes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
even geduld hebben. je vraagt nu wel heel veel van je ketel als deze én warm water moet leveren én je verwarmingssysteem moet opwarmen
quote:Honingvogel schreef op 20 oktober 2010 @ 18:57:

even geduld hebben. je vraagt nu wel heel veel van je ketel als deze én warm water moet leveren én je verwarmingssysteem moet opwarmenmisschien beginnen de verfresten in het haar te jeuken... :D
er staat ook een sneeuwvlok op dat ding, met een mogelijkheid dat je het lampje ernaast kan laten branden, heeft vast iets te maken met bevriezing ofzo.

Maar...moet dat lampje ook branden?
dat is je pomp aan/uit knopje, of als je in het programma zit kan je de instellingen met deze knop opslaan
Ik zou al heel blij zijn met plusminus 37 graden. Een ketel die niet verwarmt geeft alleen ijskoud af (heb je dan toch ongemerkt iets gedaan sinds je dit topic opende, anders is'ie wel heel traag).

(kon zelf gisteren niet uitgebreid douchen wegens verstopping, hell, wat is een douche onmisbaar en zeker bij de temperatuur van nu).
quote:Summerdance schreef op 20 oktober 2010 @ 18:56:

In de verste verte geen hulp van deze kant, want ik bel de huismeester uit zijn bed op zondagochtend als mijn geiser het niet doet (yep, vorige week)

Maar wat een heerlijk vermakelijk topic.....

Sorry LLB,maar ik zie gewoon voor me hoe je elke keer van je ketel naar je laptop rent om de vervolg mededeling te doen!

en heel veel succes!

Hhahaha...dat had ik andersom ook gehad hoor en nu ook ...

Maar...heb de laptop op de strijkplank staan direct naast mn CV...dus eigenlijk ben ik echt live verslag aan het doen...hahahha
ja, dat lampje moet branden
quote:Honingvogel schreef op 20 oktober 2010 @ 19:01:

ja, dat lampje moet brandenbranden of knipperen?
quote:mamzelle schreef op 20 oktober 2010 @ 19:00:

Ik zou al heel blij zijn met plusminus 37 graden. Een ketel die niet verwarmt geeft alleen ijskoud af (heb je dan toch ongemerkt iets gedaan sinds je dit topic opende, anders is'ie wel heel traag).

(kon zelf gisteren niet uitgebreid douchen wegens verstopping, hell, wat is een douche onmisbaar en zeker bij de temperatuur van nu).Stiekum heb ik ook een zeer nauwe band met mijn douche...ik sta er maar wat graag onder :D
Correctie, dat lampje hoeft niet te branden. Zie blz 4
want volgens m ij moet hij alleen branden als je wil dat de pomp automatisch doorgaat, ongeacht wat de temperatuur is. Dus uit lijkt mij beter, omdat dan de termostaat het werk doet.
quote:Honingvogel schreef op 20 oktober 2010 @ 19:03:

Correctie, dat lampje hoeft niet te branden. Zie blz 4Klopt!
ok van boven naar onder branden er nu 3 lampjes

bovenste....een radiator BRAND

middelste... de douche BRAND

onderste ... een sneeuwvlok BRAND

Hij geeft nu aan 4 74 afgewisseld met P1.9

Ik zeg so far so good???
yep, alleen de onderste mag uit
ok ga ik doen...
absoluut, lekker programma laten draaien en je man vanavond de juiste instellingen laten programmeren. Zometeen weer lekker warm daar!
En sla de link naar de handleiding even op bij je favorieten. Hij was lastig te vinden met google en dan heb je hem volgende keer meteen bij de hand als er wat is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven