Koud water/koude CV

20-10-2010 17:56 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oooh damn, als de man van huis is...

Haren in de verf, die over 30 min uitgespoeld moet worden, denk ik

ga nog even snel de kinderen in bad doen...koud water!!!

Dus ik ge-armd met waterpomptang, emmer en oude handoek richting CV installatie.

Display zegt; FILL...ok, ok ik kom er al aan...

Affijn, gevuld, netjes op reset gedrukt.

Met de hele zooi weer naar beneden en blij dat het gelukt is...tot ik de warm waterkraan aanzet en ik nu inmiddels na 1hrnog geen warm water of een warme cv heb...aaargh.

Ik heb inmiddels al wel een keer 30 min de stekker uit dat ding getrokken wat ook geen resultaat leverde.

Ja hoor man is weer eens een avond de hort op en nu??

Kan de handleiding nergens vinden ook niet op het internet, en manlief is onbereikbaar.

Wie helpt?

Het gaat om een;

Benraad S-HR24T
quote:Honingvogel schreef op 20 oktober 2010 @ 19:08:

En sla de link naar de handleiding even op bij je favorieten. Hij was lastig te vinden met google en dan heb je hem volgende keer meteen bij de hand als er wat is. beste tip zover!
Heb ik al gedaan ;)

My ladie's I thank you all so much!
En graag gedaan LLB
geen dank
Oohh...en..de kids die zitten nu heerlijk in bad, denk dat ik even mijn haren goed ga uitspoelen...hihihi...ben blij dat het zwart over zwart is, dat zal vast niet veel kwaad kunnen.
Fijn dat hij het weer doet!

Las ik nu goed dat je al vaak de stekker er uit getrokken had en dus de ketel niet de kans hebt gegeven om op te warmen? Dat kan natuurlijk verklaren waarom hij in het begin niet opwarmde.

Wij hebben een keer gehad dat we 's avonds laat thuis kwamen. Bloedje heet thuis. En toen wilde ik douchen wat echt hard nodig was, en alleen ijskoud water... Een klep bleek kapot te zijn waardoor als je de warmwater kraan aandeed, de cv op volle snelheid ging.... Erg vervelend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven