Krijg dop niet open

24-10-2016 10:40 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb hier een fles schoonmaakazijn van de jumbo (paarse fles) Maar ik krijg de dop niet open.

Heel vervelend. Iemand een idee hoe ik het open kan krijgen?
als het goed is zit er eerst een fliebertje wat je los moet trekken.

hoe ik het anders moet omschrijven weet ik ook niet
Is de fles eerder open geweest? Zo niet dan zit er ergens een lipje dat je lostrekt en de kun je de dop omhoog doen. Als hij al gebruikt is zou je de dop dus omhoog moeten kunnen doen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Openzagen.

Fliebertje ..

Maar dat dus. Lostrekken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ceylon, jij bent toch schoonmaakster?
quote:Ceylon schreef op 24 oktober 2016 @ 10:48:

Fliebertje ..

Maar dat dus. Lostrekken. Weet ik veel hoe dat heet.
quote:Ceylon schreef op 24 oktober 2016 @ 10:48:

Fliebertje ..

Maar dat dus. Lostrekken.Grappig, hier noemen we dat het "flobbertje".
quote:-Isabella- schreef op 24 oktober 2016 @ 10:49:

Ceylon, jij bent toch schoonmaakster?

Yep. Maar ik weet ook niet hoe dat heet .

En hey, ik heb vrij vandaag. En mijn dochter herfstvakantie. We gaan zo zwemmen, niet poetsen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Het is open!

Dat gevalletje zat er nog om heen.

Waarom heb ik altijd van dit soort actie?
quote:-Jenny- schreef op 24 oktober 2016 @ 11:16:

Het is open!

Dat gevalletje zat er nog om heen.

Waarom heb ik altijd van dit soort actie?Omdat het maandagochtend is?
quote:poeziewoezie schreef op 24 oktober 2016 @ 10:53:

[...]

Grappig, hier noemen we dat het "flobbertje".Wij zeggen fliepeltje, net als Ronald Goedemondt.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Is het zo'n kindveilige sluiting?

Meestal is dat indrukken en draaien, soms eerst tegen de richting in draaien, naar beneden duwen en dan opendraaien.

Staat er geen icoon op de dop?

Mosterd
Je bent zelf een theepot
quote:Ceylon schreef op 24 oktober 2016 @ 11:02:

[...]

Yep. Maar ik weet ook niet hoe dat heet .

En hey, ik heb vrij vandaag. En mijn dochter herfstvakantie. We gaan zo zwemmen, niet poetsen.

Ik weet ook niet hoe het heet, ik had een volledige off-topic vraag aan jou. Ik heb kalkaanslag (denk ik) op een raam zitten en ik vroeg me af of er een manier was om dat weg te krijgen? Ik geloof van niet en heb alles al geprobeerd, maar dat raam is pas twee jaar oud. Het zou idioot zijn als ik hem nu al moest gaan vervangen.

Sorry voor de off-topic TO.
quote:-Isabella- schreef op 24 oktober 2016 @ 11:49:

[...]

Ik weet ook niet hoe het heet, ik had een volledige off-topic vraag aan jou. Ik heb kalkaanslag (denk ik) op een raam zitten en ik vroeg me af of er een manier was om dat weg te krijgen? Ik geloof van niet en heb alles al geprobeerd, maar dat raam is pas twee jaar oud. Het zou idioot zijn als ik hem nu al moest gaan vervangen.

Sorry voor de off-topic TO.

Tvp.

Gek word ik ervan.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.

[...]

Sorry voor de off-topic TO.In azijn gedrenkt keukenpapier tegenaan plakken en nachtje laten hangen. (Heb jarenlang bijbaantje als schoonmaker gehad.)
quote:Hunniebunnie schreef op 24 oktober 2016 @ 12:01:

[...]

In azijn gedrenkt keukenpapier tegenaan plakken en nachtje laten hangen. (Heb jarenlang bijbaantje als schoonmaker gehad.)Dank je! Schoonmaakazijn of gewoon azijn, maakt dat nog wat uit? Ik ga het meteen uitproberen vannacht
De leverancier van het raam om onderhoudsadvies en schoonmaakadvies vragen.
quote:-Isabella- schreef op 24 oktober 2016 @ 12:03:

[...]

Dank je! Schoonmaakazijn of gewoon azijn, maakt dat nog wat uit? Ik ga het meteen uitproberen vannacht Ik gebruik schoonmaakazijn. Maar balsamico werkt vast ook
quote:newimprovedkitty schreef op 24 oktober 2016 @ 12:04:

De leverancier van het raam om onderhoudsadvies en schoonmaakadvies vragen.Als het met de azijn niet werkt, ga ik dat zeker doen. Het is ook heel vreemd, want er zijn meerdere ramen geplaatst en alleen dit raam heeft het kalkprobleem. Dus ik vermoed dat er sowieso ergens iets fout is gegaan.
quote:Hunniebunnie schreef op 24 oktober 2016 @ 12:04:

[...]

Ik gebruik schoonmaakazijn. Maar balsamico werkt vast ook dat kan ik ook nog doen ja.

[...]

Sorry voor de off-topic TO.Het zou ook cement sluier kunnen zijn. Als azijn niet werkt dan uitwijken naar een product tegen cement sluier.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:-Isabella- schreef op 24 oktober 2016 @ 12:05:

[...]

Als het met de azijn niet werkt, ga ik dat zeker doen. Het is ook heel vreemd, want er zijn meerdere ramen geplaatst en alleen dit raam heeft het kalkprobleem. Dus ik vermoed dat er sowieso ergens iets fout is gegaan.

Wil je niet ongerust maken, maar herken wat je schrijft.

Hier bleek er een " lek " te zitten in de dubbele beglazing.

Misschien is dit bij jou ook zo?
......

[...]

Sorry voor de off-topic TO.Kalkaanslag is vervelend. Heb op mijn glazendouchedeur last van.
quote:Bloemetje37 schreef op 24 oktober 2016 @ 12:47:

[...]

Wil je niet ongerust maken, maar herken wat je schrijft.

Hier bleek er een " lek " te zitten in de dubbele beglazing.

Misschien is dit bij jou ook zo?Zie je, ik was er al bang voor dat er iets anders aan de hand zou kunnen zijn. Hoe heb jij het opgelost? Kon je het op de leverancier verhalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven