kringloop spullen
dinsdag 29 oktober 2013 om 11:24
dinsdag 29 oktober 2013 om 12:17
Tweedehands kleding is bar weinig waard. Ik sta zelf weleens op een vlooienmarkt met mijn kleding, ik mag blij zijn als ik voor een (goede!) spijkerbroek 2 euro krijg. Je had je kleding ook naar een tweedehandswinkel kunnen brengen. Je kunt dan na een paar maanden gaan vragen of er al wat verkocht is, je krijgt dan zo'n 40% (verschilt per tweedehandswinkel) van de winst. Dat komt er zo op neer dat als hun jouw winterjas voor 10 euro verkocht hebben, jij 4 euro krijgt. Houdt er rekening mee dat een tweedehandswinkel niet zomaar alles aanneemt. Ze zijn selectief. Ik heb er weleens gestaan en een klant voor mij kwam ook twee zakken brengen. Zak ging open en er werd kledingstuk na kledingstuk uitgetrokken en stuk voor stuk was het: nee, nee, nee. Van de twee zakken werd er 1 shirtje aangenomen. Op oude troep zitten ze gewoon niet te wachten.
dinsdag 29 oktober 2013 om 13:07
dinsdag 29 oktober 2013 om 14:26
Nee je krijgt er niets voor. Wij brengen meestal zelf onze spullen naar de kringloopwinkel, zodat we niet thuis hoeven te wachten tot het opgehaald wordt.
Als het echt iets waar ik zelf nog moeite voor wil doen om het te verkopen zet ik het op marktplaats. Is het na een week niet verkocht, breng ik het weg. Voor 5 of 6 euro doe ik die moeite niet.
Als het echt iets waar ik zelf nog moeite voor wil doen om het te verkopen zet ik het op marktplaats. Is het na een week niet verkocht, breng ik het weg. Voor 5 of 6 euro doe ik die moeite niet.