kringloop spullen

29-10-2013 11:13 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb net samen met dekringloop een afspraak gemaakt om 5 zakken kleren op te halen..

vroeg me af, zou ik daar ook iets voor krijgen? (hoeft niet, pure nieuwschierigheid)
en het zou wel welkom zijn natuurlijk hihi
Nee
Volgens mij mag je blij zijn dat ze het halen en dat ze dankjewel zeggen, dat doet de kringloop hier niet eens moet je alles brengen.

Als je er iets voor wilt ontvangen zul je het naar de tweedehands kledingwinkel moeten brengen die willen er vaakst nog wel voor betalen.
Doe ik niet aan....
Ik gooi het gewoon in de zak van Max.
Vaakst = vaak
Doe ik niet aan....
Je krijgt er niks voor, je had het dan beter op MP kunnen zetten.
Nee, je mag al blij zijn dat ze het komen halen, hier moet je betalen voor ophalen van spullen.
Je kunt ze bij de H&M inleveren. Dan krijg je per zak een coupon voor 5% korting op je volgende aankoop.
Nee.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Tweedehands kleding is bar weinig waard. Ik sta zelf weleens op een vlooienmarkt met mijn kleding, ik mag blij zijn als ik voor een (goede!) spijkerbroek 2 euro krijg. Je had je kleding ook naar een tweedehandswinkel kunnen brengen. Je kunt dan na een paar maanden gaan vragen of er al wat verkocht is, je krijgt dan zo'n 40% (verschilt per tweedehandswinkel) van de winst. Dat komt er zo op neer dat als hun jouw winterjas voor 10 euro verkocht hebben, jij 4 euro krijgt. Houdt er rekening mee dat een tweedehandswinkel niet zomaar alles aanneemt. Ze zijn selectief. Ik heb er weleens gestaan en een klant voor mij kwam ook twee zakken brengen. Zak ging open en er werd kledingstuk na kledingstuk uitgetrokken en stuk voor stuk was het: nee, nee, nee. Van de twee zakken werd er 1 shirtje aangenomen. Op oude troep zitten ze gewoon niet te wachten.
Nee, daar krijg je nix voor.

Bij onze Kringloop kreeg je tijdelijk een kadobon voor ¤ 2,50, te besteden in de winkel, maar dat is weer voorbij.
Nee, je doet een donatie. Je krijgt iets in de vorm van dat ze het ophalen en jij er dus geen moeite verder voor hoeft te doen, maar daar blijft het bij. Tip: Ik gooi mijn kleren in een kledingcontainer, op een door mij gewenst moment, zodat ik niet thuis hoef te zitten wachten.
Nee je krijgt er niets voor. Wij brengen meestal zelf onze spullen naar de kringloopwinkel, zodat we niet thuis hoeven te wachten tot het opgehaald wordt.

Als het echt iets waar ik zelf nog moeite voor wil doen om het te verkopen zet ik het op marktplaats. Is het na een week niet verkocht, breng ik het weg. Voor 5 of 6 euro doe ik die moeite niet.
ah bedankt, ik had het ook niet verwacht iig en ben inderdaad blij als ik ervanaf ben. Rommelmarkten geprobeerd maar de antieke spullen vlogen eruit.. en met mn kleren bleef ik zitten -.-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven