Kruimeldief

14-08-2011 09:24 37 berichten
Mijn dreumes van 1 jaar heeft een hobby: eten op de grond gooien. Ik blijf bezig met vegen en schoonmaken. Daarom zoek ik een kruimeldief die ook vocht kan zuigen.

Ik heb al op kieskeurig gekeken, maar daar kwam niet echt een winnaar uit.

Wie heeft nog een tip voor een, sterk zuigende, kruimeldief?
quote:willemeen schreef op 14 augustus 2011 @ 09:55:

Kun je wel op zoek gaan naar een automatische speeltjesopraper, maar dan is een beetje conditionering net even simpeler.

Conditionering, haha. Dat heet opvoeden bij kinderen. En ik ben best streng, maar dat zit er nu nog niet in.

Maareh: de beste kruimeldief is dus een stoffer en blik met steel? (die hond is hier geen optie). Zo, dat bespaart me een bak geld.
quote:Flauwegeit schreef op 14 augustus 2011 @ 10:25:

[...]

Conditionering, haha. Dat heet opvoeden bij kinderen.

Oeps.

Dat is niet lullig bedoeld hoor! Het gaat gewoon vanzelf. Ik praat bij baby's ook automatisch over 'voeren' in plaats van 'eten geven'.

Komt volgens mij omdat ze niet terugpraten, dan gaan ze in mijn hoofd in het hokje 'huisdieren' zitten, net zolang tot je ermee kunt converseren.

Je snapt waarom ik niet geschikt ben voor kids.

Succes met de steelstoffer, de opvoeding en het eten geven ;)
Nee hoor, Willemeen: ik vond het juist erg grappig. Ik maak juist zelf graag dat soort opmerkingen.

Het was alleen in één klap duidelijk dat je zelf niet in babyland woont.
Alle reacties Link kopieren
Haha, in het begin had ik het ook telkens over voedertijden, alsof het de zeeleeuwen in de dierentuin betrof...

Willemeen, gewoon lekker een hond nemen, is ook heel gezellig en veel minder werk en troep.
Haha, gelukkig.

@ Aureel: voedertijden! Hilarisch!

Ik denk dat zelfs een hond voor mij te hoog gegrepen is, gezien mijn vriend de plantjes water geeft omdat ze onder mijn verantwoordelijkheid gewoon doodgaan.

Het idee dat je nooit zomaar een weekend weg kan en meteen een plek voor die hond moet zoeken, het idee dat je elke dag minstens 's ochtends en 's avonds zo'n beestje uit moet laten... en dan zit 'ie nog vooral alleen thuis omdat ik fulltime studeer (en daarna werk).

Maar wie weet wat mijn genegenheidsreceptoren doen over 5 jaar...
@Hallekie: op zich is zo'n megaslab wel een idee, ware het niet dat het eten echt gelanceerd wordt en overal beland.

@Willemeen: biologiestudent of psychologie?
quote:Flauwegeit schreef op 14 augustus 2011 @ 10:44:

@Willemeen: biologiestudent of psychologie?Geen van beide! Hoezo?
Vanwege de receptoren en de conditionering. Mijn collega die het ook over conditionering van haar baby had, heeft biologie gestudeerd. Vandaar.
quote:Flauwegeit schreef op 14 augustus 2011 @ 11:18:

Vanwege de receptoren en de conditionering. Mijn collega die het ook over conditionering van haar baby had, heeft biologie gestudeerd. Vandaar.Nope, ik zit aan de alpha-kant. Richting communicatie zelfs maar met een brede interesse en een zwak voor Psychologie Magazine (waarin regelmatig neuropsychologische zaken worden aangehaald).
Wat een gezever hier. Dat eten op de grond gooien gaat vanzelf over. Mijn dochter heeft het een paar maanden gedaan, niet eens expres, maar omdat ze niet zo goed kon mikken. De oog-hand coordinatie is de eerste tijd gewoon nog niet zo joppie. Nooit wat van gezegd, is vanzelf over gegaan.

On topic: ik had altijd een pak billendoekjes op tafel staan, daar maakte ik naderhand de vloer mee schoon. Maximaal effect, minimale moeite.
Ik was van plan een zelfde topic te openen. We hebben op dit moment ene black en decker kruimeldief maar die verliest binnen no time zijn zuigkracht. Nu overweeg ik er een van dysun aan te schaffen. We hebben inmiddels al wel een stofzuiger van dit merk en dit bevalt erg goed. Alleen hij is zo zwaar en ik pak hem niet even snel te voorschijn. Een hond zit er bij ons niet in maar iemand anders ervaringen met een andere kruimeldief (bijv. de dysun) die goed bevalt?
Hier idem. Op zoek naar een góede kruimeldief dus ik lees mee...
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven