kuipstoel - hioshop

14-05-2015 19:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Nadat de nieuwe (asiel) kat de drie jaar oude eetkamerstoelen volledig heeft gesloopt, zijn we op zoek naar iets nieuws dat duurzaam is.

Eerste idee zijn houten stoelen van bijvoorbeeld ikea. Maar nu kwam ik kuipstoelen tegen die ook betaalbaar zijn. Het hoeft niet voor eeuwig mee te gaan, hebben ook kleine kinderen...

Ik zag kuipstoelen charlie bij de hioshop (nee, ik spam niet) en gezien die geen showroom hebben, zoek ik ervaringen wat betreft zitcomfort. Iemand die stoelen staan en kan er wat over zeggen?

Dank
Niet van hioshop maar van eyoba. Prima stoelen, wij zijn er erg blij mee!
Hi van - vert,

Weet je toevallig welke je hebt? De Jens stoel of een andere?

Dank
Wij hebben de kubikoff zigzag stoelen, maar misschien zijn die wel heel anders dan die jij bedoelt :-D dit idee had ik bij kuipstoelen
Ik heb laatst op zo'n stoel gezeten bij een vriendin thuis (alleen ander onderstel), ik vond ze wel comfortabel, ook na een paar uurtjes zitten. Ik zou met onze kat alleen juist niet voor hout of (pu) leer gaan, want ze vindt het heerlijk daaraan te krabben, en je ziet er snel beschadigingen op. maar wellicht dat jouw kat andersoortig huftergedrag vertoont.
Kat is helemaal gek op de stoffenbekleding van de huidige stoelen, dus vandaar dat we dat niet eens meer overwegen.

Dacht dus dat zo'n kuipstoeltje van kunstof met kussentje wel prima zou zijn, maar dan niet te duur Just in case die ook weer ten prooi vallen aan de kat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven