kunstkerstboom
dinsdag 23 november 2010 om 12:56
Heel suf, maar ik ben me aan het oriënteren op een kunstkerstboom.
Ik vind dat naaldengeprik van zo'n echte en die rommel die het geeft echt verschrikkelijk.
Maar ik wil niet eentje die al van ver uitstraalt dat hij nep is.
En het liefst een die ook al verlichting erin heeft hangen.
Wat is een beetje de prijs waar ik dan aan moet denken?
Ik heb zelf max. ¤50,00 in gedachten, maar is dat haalbaar?
De boom hoeft niet groot te zijn, maar ook weer niet piepklein.
Ik zag er deze week een bij de Intratuin voor dit bedrag, maar kan dat wat zijn? Ik heb geen idee, vandaar dat ik er een (suf) topic over open.
Heerlijk om me druk te maken om non-problemen
Ik vind dat naaldengeprik van zo'n echte en die rommel die het geeft echt verschrikkelijk.
Maar ik wil niet eentje die al van ver uitstraalt dat hij nep is.
En het liefst een die ook al verlichting erin heeft hangen.
Wat is een beetje de prijs waar ik dan aan moet denken?
Ik heb zelf max. ¤50,00 in gedachten, maar is dat haalbaar?
De boom hoeft niet groot te zijn, maar ook weer niet piepklein.
Ik zag er deze week een bij de Intratuin voor dit bedrag, maar kan dat wat zijn? Ik heb geen idee, vandaar dat ik er een (suf) topic over open.
Heerlijk om me druk te maken om non-problemen
dinsdag 23 november 2010 om 12:59
de bomen zijn niet meer die neppers van vroegah. het is wel een kwestie van goed de boom opzetten voor je de ballen erin gaat hangen,. dus neem je tijd om takje voor takje te 'vormen' en alles goed uit elkaar te halen. dan krijg je echt een mooie volle boom.
verder zou ik eens gaan kijken bij v&d, intratuin en waar ze nog meer hebben. denk dat de prijzen niet eens heel veel zullen verschillen.
en ja, hier ook n neppert . veeeeeeel fijner. en geen gehaast meer om 'toch nog even snel een mooie boom te scoren'.
verder zou ik eens gaan kijken bij v&d, intratuin en waar ze nog meer hebben. denk dat de prijzen niet eens heel veel zullen verschillen.
en ja, hier ook n neppert . veeeeeeel fijner. en geen gehaast meer om 'toch nog even snel een mooie boom te scoren'.
dinsdag 23 november 2010 om 12:59
dinsdag 23 november 2010 om 13:00
Gewoon eens gaan kijken bij het tuincentrum, zie je meteen of hij er goed uitziet of niet.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je je boom wilt hebben.
Maar een grote boom, die er ook nog eens "niet-nep"uitziet met verlichting heb je volgens mij niet voor 50 euro.
Ik weet niet meer hoe duur die van mij was, maar ik geloof 90 euro. Ziet er prima uit, ook nu na 5 jaar nog. En dat is ook belangrijk.
Ach non-probleem... je moet je toch ergens druk over maken?
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je je boom wilt hebben.
Maar een grote boom, die er ook nog eens "niet-nep"uitziet met verlichting heb je volgens mij niet voor 50 euro.
Ik weet niet meer hoe duur die van mij was, maar ik geloof 90 euro. Ziet er prima uit, ook nu na 5 jaar nog. En dat is ook belangrijk.
Ach non-probleem... je moet je toch ergens druk over maken?
dinsdag 23 november 2010 om 13:03
Nou .. vor 50e uro kan je geen "mooie" nepper kopen. Intratuin begin met een euro of 80-90.. WIj hebben er 1 in de uitverkoop na de kerst gekocht.. toen was ie voor de helft en kostte nog 150 euro.. Maar goed.. ivm allergie hebben we er dus 1 aangeschaft.. ik blijf een echte veeeeel mooier vinden.. dIe rommel is maar even.. wij kregen er bulten van en werden er benauwd van.. dus zijn we op een gegeven moment overstag gegaan.
dinsdag 23 november 2010 om 13:05
Ik ga a.s. weekend m'n kerstboom al zetten en die blijft rustig nog tot half januari staan, dus dan is 'n echte geen goed idee.
Denk dat je vanaf 'n euro of 200 al prachtige neppers kunt vinden. De mijne kostte in de tijd dat ik 'm kocht 450 gulden. Kun je nagaan hoeveel jaar plezier je daar van kunt hebben, want slijten doen ze niet.
Denk dat je vanaf 'n euro of 200 al prachtige neppers kunt vinden. De mijne kostte in de tijd dat ik 'm kocht 450 gulden. Kun je nagaan hoeveel jaar plezier je daar van kunt hebben, want slijten doen ze niet.
dinsdag 23 november 2010 om 13:08
quote:a_nick_is_born schreef op 23 november 2010 @ 13:06:
niet groot hoeft ie dus te zijn.
dit is em, hij is 90cm. Ik denk dat we verschillende ideeën van groot en klein hebben hier
[afbeelding]Denk dat we eerder verschillende ideeën hebben over de echtheidsuitstraling van de boom, want deze ziet er overduidelijk erg fake uit.
niet groot hoeft ie dus te zijn.
dit is em, hij is 90cm. Ik denk dat we verschillende ideeën van groot en klein hebben hier
[afbeelding]Denk dat we eerder verschillende ideeën hebben over de echtheidsuitstraling van de boom, want deze ziet er overduidelijk erg fake uit.
dinsdag 23 november 2010 om 13:13
Je hoeft je niet zo te verontschuldigen hoor, soms hebben ook mutserige onderwerpen aandacht nodig, toch?
Ik heb 3 jaar geleden na de feestdagen een kunstkerstboom gekocht bij de Praxis voor 17,50. Een hele mooie. Ik baal er altijd zo van dat alle kerst spullen na de kerst vaak voor 1/3 van de originele prijs te koop is, vandaar dat ik alles na de feestdagen aanschaf.
Succes!
Monique
Ik heb 3 jaar geleden na de feestdagen een kunstkerstboom gekocht bij de Praxis voor 17,50. Een hele mooie. Ik baal er altijd zo van dat alle kerst spullen na de kerst vaak voor 1/3 van de originele prijs te koop is, vandaar dat ik alles na de feestdagen aanschaf.
Succes!
Monique
dinsdag 23 november 2010 om 13:15
[quote]Java schreef op 23 november 2010 @ 13:12:
Voor de prijzen die jij noemt heb je dus precies wat je niet wilt: Dat je al van verre ziet dat hij nep is.[/quote]
Veel sneeuw en engelenhaar er in en niemand die het ziet
Voor de prijzen die jij noemt heb je dus precies wat je niet wilt: Dat je al van verre ziet dat hij nep is.[/quote]
Veel sneeuw en engelenhaar er in en niemand die het ziet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 23 november 2010 om 13:18
quote:mjdh schreef op 23 november 2010 @ 13:13:
Je hoeft je niet zo te verontschuldigen hoor, soms hebben ook mutserige onderwerpen aandacht nodig, toch?
Succes!
Monique
O das wel een goeie tip. Ga ik onthouden.
Weetje, ik deed vorig jaar pas voor het eerst aan een boom.
Van mij hoeft het ook niet, mijn man wil zelfs niet meer (pech voor hem ), maar de kids vinden het zo leuk
Succes!
Monique
O das wel een goeie tip. Ga ik onthouden.
Weetje, ik deed vorig jaar pas voor het eerst aan een boom.
Van mij hoeft het ook niet, mijn man wil zelfs niet meer (pech voor hem ), maar de kids vinden het zo leuk
dinsdag 23 november 2010 om 13:57
Tja, ik heb een aantal jaren terug bij de Kwantum een nep-boom gekocht voor 40 euro, inclusief lichtjes. Hij is 2 meter hoog en mooi slank. Alleen hielden de lichtjes het maar 1 jaar uit en zitten er nu losse lampjes in.
Ja, hij is nep, hij lijkt ook niet echt maar dat maakt mij niet uit. Er hangen zelfs plastic ballen in! Is met mijn motoriek en 3 katten wel zo handig.
Ja, hij is nep, hij lijkt ook niet echt maar dat maakt mij niet uit. Er hangen zelfs plastic ballen in! Is met mijn motoriek en 3 katten wel zo handig.