kussen in droger

03-07-2010 16:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een hoofdkussen wassen (vulling bolletjesvezel). Nou staat er op het etiket dat het op max. 40 graden gewassen kan worden en niet in de droger.

Kan ik hem in de droger doen op lage temperatuur? (denk dat ik hem anders namelijk niet op tijd droog krijg.
ja hoor, doe ik ook altijd. Beste is met twee tennisballen erbij, dan fluft ie ook meteen. Anders extra goed opschudden na de droger.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Als je 'm niet in de droger doet gaat 'ie zelfs stinken omdat het te langzaam droogt...gewoon erin stoppen.
Jammer dat je daar gisteren niet aan hebt gedacht, dan had hij in het zonnetje binnen de kortste keren droog geweest.

Op zulke warme dagen doe ik altijd dekbed en kussens, altijd goed.

Misschien iets om in de gaten te houden voor de volgende keer.
quote:Koppel schreef op 03 juli 2010 @ 18:50:

[afbeelding]
@ Cateautje: ja, het was inderdaad handiger geweest als ik daar gisteren aan had gedacht. Maar ja, te laat. Ben druk bezig met de verhuizing en vanavond slapen we voor het eerst in het nieuwe huis. Ik wou de kussens eerst gewassen hebben voordat ze in het nieuwe bed kwamen, misschien een beetje onzinnig.

@ Koppel: haha, ik kreeg ook elke keer dat beeld voor me bij de titel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven