kwaliteit stijkplank?
zondag 23 september 2012 om 16:24
FF een lekkere suffe vraag. Ik heb totaal geen verstand van strijkplanken, maar begin nu zo onderhand (inmiddels al jaaaren van m'n studentenkamer af, heb een auto, baan, huis, zeg maar een soort van volwassen dus ) echt genoeg te krijgen van het onhandige strijken op bed. En daarnaast krijg ik ook steeds meer kledingstukken die gestreken moeten worden. Kortom, ik wil een strijkplank kopen. Maar ik zie zulke enorm grote prijsverschillen! Waar zit 'm dat nou in? Is een Ikea strijkplank ook goed? Of is er een van de Blokker die 4x zo duur is nou echt veel beter? Ervaringsdeskundigen gevraagd
zondag 23 september 2012 om 22:27
maandag 24 september 2012 om 10:06
quote:Cateautje schreef op 23 september 2012 @ 18:42:
FF off topic. Ik wil hier geen heel nieuw topic voor openen, dus ik hoop dat TO me vergeeft. Ik heb een vraagje.
Weet iemand of het mogelijk is om ledlampen op een dimmer te zetten?Je kan het beste advies bij de bouwmarkt of lampenwinkel halen, ze zijn niet allemaal op een dimmer te zetten.
FF off topic. Ik wil hier geen heel nieuw topic voor openen, dus ik hoop dat TO me vergeeft. Ik heb een vraagje.
Weet iemand of het mogelijk is om ledlampen op een dimmer te zetten?Je kan het beste advies bij de bouwmarkt of lampenwinkel halen, ze zijn niet allemaal op een dimmer te zetten.