Kwek kwek vogel
donderdag 28 mei 2020 om 17:26
Oke, waarschijnlijk is dit een hele rare vraag, maar het zit zo: mijn buren hebben sinds een jaar of 3 een volière met vogels. Alleen in de zomer staan ze in de achtertuin en horen we ze, in de winter staan ze in de voortuin in een inhammetje.
Die volière staat tegen onze schutting aan en de vogels kwetteren gezellig.
Er is 1 vogel die een heel grappig kwek kwek geluid maakt. De tweede kwek is een halve toon lager dan de eerste. Ik wil zoooo graag weten hoe die vogel er uit ziet! Mijn nieuwsgierigheid kan ik gewoon niet meer bedwingen! Weet iemand wat voor vogel dit kan zijn? Of is het helemaal niet raar dat ik aan m'n buur via de whatsapp vraag of ik een foto van zijn kwek kwek vogel mag zien?
Die volière staat tegen onze schutting aan en de vogels kwetteren gezellig.
Er is 1 vogel die een heel grappig kwek kwek geluid maakt. De tweede kwek is een halve toon lager dan de eerste. Ik wil zoooo graag weten hoe die vogel er uit ziet! Mijn nieuwsgierigheid kan ik gewoon niet meer bedwingen! Weet iemand wat voor vogel dit kan zijn? Of is het helemaal niet raar dat ik aan m'n buur via de whatsapp vraag of ik een foto van zijn kwek kwek vogel mag zien?
donderdag 28 mei 2020 om 17:37
donderdag 28 mei 2020 om 18:01
donderdag 28 mei 2020 om 18:02
Redballoon schreef: ↑28-05-2020 18:01Ik had dus echt verwacht dat de reacties totaal anders zouden zijn, meer in de trend van nee niet vragen want het is echt heel raar. Ik vind dat altijd wat lastig, sociaal contact. Ik denk al snel dat ik iets raars zeg en voel me altijd een beetje een buitenaards wezen, haha!
Heb jij een huisdier? Draai het eens om: het is toch hartstikke leuk als mensen daar positief belangstelling voor tonen?
pergamon wijzigde dit bericht op 28-05-2020 18:02
0.84% gewijzigd
donderdag 28 mei 2020 om 18:02
donderdag 28 mei 2020 om 18:03
Redballoon schreef: ↑28-05-2020 18:02Dat is toch ráár?! Ja mag ik ff je kwek kwek vogel zien want ik ben zo nieuwsgierig!
Ik vind t echt leuk dat jullie het zo normaal vinden. Ik heb altijd het gevoel dat mensen echt niet op mij zitten te wachten.
"Hallo buren! Goh, ik heb een beetje een rare vraag. Ik hoor jullie vogels dagelijks en er is één vogel die maakt zo'n leuk geluid. Een soort 'KWEK KWEK!' Ik vraag me al een tijdje af hoe deze vogel er nou uit ziet. Dus nu kom ik maar eens langs! Hij klinkt zó gezellig!"
Helemaal leuk, zo'n vraag.
donderdag 28 mei 2020 om 18:05
Haha, weet je, ik ga het gewoon doen...Pergamon schreef: ↑28-05-2020 18:03"Hallo buren! Goh, ik heb een beetje een rare vraag. Ik hoor jullie vogels dagelijks en er is één vogel die maakt zo'n leuk geluid. Een soort 'KWEK KWEK!' Ik vraag me al een tijdje af hoe deze vogel er nou uit ziet. Dus nu kom ik maar eens langs! Hij klinkt zó gezellig!"
Helemaal leuk, zo'n vraag.
donderdag 28 mei 2020 om 18:06
YES! Doen hoor (en dan hier vooral vertellen hoe het ging!)
Echt: als je positief en enthousiast bent, dan vinden je buren dat alleen maar hartstikke leuk.
donderdag 28 mei 2020 om 18:07
Redballoon schreef: ↑28-05-2020 18:02Dat is toch ráár?! Ja mag ik ff je kwek kwek vogel zien want ik ben zo nieuwsgierig!
Ik vind t echt leuk dat jullie het zo normaal vinden. Ik heb altijd het gevoel dat mensen echt niet op mij zitten te wachten.
Dan geef je je kleuter de schuld
donderdag 28 mei 2020 om 18:11
Redballoon schreef: ↑28-05-2020 18:10Hahaha dat is ook precies wat ik ga doenkleuter trekt nu dr schoenen aan. Ben echt zo benieuwd!