laden/bakken onder bed?
zondag 18 augustus 2013 om 12:15
Thuis had ik altijd onder mijn bed, een rol ding onder mijn bed staan met sokken erin en gewoon van die bakken met ander spul.
Nu ik op mezelf woon, heb ik laminaat in mijn huis en wou ik ook een bak onder mijn bed hebben, met sokken, maar mijn tante zei, dat doe je toch niet?? Daardoor krijg je meer stof onder het bed en moet je het vaker schoonmaken.
Ik vroeg mij af of dit ook echt zo is en of jullie ook wat onder het bed hebben staan? Of dat het beter is om helemaal niks onder het bed te laten liggen, het is ook niet zo dat ik daar natuurlijk weer van alles onder neer wil zitten.
maar was even benieuwd naar jullie meningen en ervaringen.
Nu ik op mezelf woon, heb ik laminaat in mijn huis en wou ik ook een bak onder mijn bed hebben, met sokken, maar mijn tante zei, dat doe je toch niet?? Daardoor krijg je meer stof onder het bed en moet je het vaker schoonmaken.
Ik vroeg mij af of dit ook echt zo is en of jullie ook wat onder het bed hebben staan? Of dat het beter is om helemaal niks onder het bed te laten liggen, het is ook niet zo dat ik daar natuurlijk weer van alles onder neer wil zitten.
maar was even benieuwd naar jullie meningen en ervaringen.
zondag 18 augustus 2013 om 12:19
Toevallig vraag ik het mij vandaag ook af ben op zoek naar een ander alternatief. Ik vind plastic bakken sowieso de horror dus weet het nog niet zo goed. Ik heb nu stoffen bakken in kast met sokken ondergoed maar vind ik ook niet zo fijn. Mijn kamer is ook heel klein 2.60 bij 2.60. Ik heb veel rugklachten nekklachten dus wil een fijn goed bed en matras gaan kopen die dan rond de 2.10 bij 1.70 zijn als het eenmaal in elkaar staad ik moet dus ook gaan kijken hoe op te lossen. Denk met de gatenkasten van de ikea met daar mandjes of deurtjes in om op te bergen.
zondag 18 augustus 2013 om 12:23
Ik heb wel een grote kast op mijn slaapkamer en in de laden sokken en ondergoed, maar ik vind het persoonlijk toch makkelijk om het onder het bed neer te zetten omdat ik dat vaker gebruik en er dan gemakkelijker bij kan-:) en daardoor kan ik weer meer ruimte creëren, en andere dingen in de laden doen.
Ik ben bezig met opruimen, ruimte maken en dingen veranderen in mijn huis, dus ben wat aan het uitproberen zodat het er toch netjes eruit zet
want ik maak sowieso elke week mijn huis schoon, dan neem ik dan alles mee, en daarnaast ga ik er gewoon vaak bij langs met een stofzuiger, dus dat moet geen probleem zijn
Ik ben bezig met opruimen, ruimte maken en dingen veranderen in mijn huis, dus ben wat aan het uitproberen zodat het er toch netjes eruit zet
want ik maak sowieso elke week mijn huis schoon, dan neem ik dan alles mee, en daarnaast ga ik er gewoon vaak bij langs met een stofzuiger, dus dat moet geen probleem zijn
zondag 18 augustus 2013 om 12:24
Ik kan mijn sokken en ondergoed bijna niet kwijt in mijn commode. En aangezien er tóch veel stof ligt onder mijn bed (stofzuig er wel eens maar toch....), kan ik net zo goed een paar van die bakken op wieltjes er onder schuiven. Waarom niet?
Vind het eigenlijk wel een luminieus plan! Denk dat ik eens wat van die bakken ga aanschaffen!
Vind het eigenlijk wel een luminieus plan! Denk dat ik eens wat van die bakken ga aanschaffen!
zondag 18 augustus 2013 om 12:32