langpoot spin/mug/vlieg
zondag 30 september 2012 om 22:05
er zit in mijn kamer een onwijs grote langpootmug, ik weet nu nooit precies wat het is maar het is eigenlijk een langpootspin maar dan met vleugels haha (het lijkt zo wel een heel gevaarte) maargoed, hij is extreem groot want normaal pak ik die beestjes nog wel eens bij hun poten en gooi ik ze buiten maar deze is net ietstje te groot.
Zit hier nog met mijn laptop mijn huiswerk te maken en dat beest vliegt zo af en toe eens om mijn oren. Geen zin om die dood te maken/ te gaan zoeken want ik moet verder maar ik vraag me af of die beestjes ook steken/prikken? Volgens mij doen ze vrij weinig kwaad, maar toch, liever dat ik hem dan nog even buiten zet of zoek voor het slapen gaan!
Zit hier nog met mijn laptop mijn huiswerk te maken en dat beest vliegt zo af en toe eens om mijn oren. Geen zin om die dood te maken/ te gaan zoeken want ik moet verder maar ik vraag me af of die beestjes ook steken/prikken? Volgens mij doen ze vrij weinig kwaad, maar toch, liever dat ik hem dan nog even buiten zet of zoek voor het slapen gaan!
maandag 1 oktober 2012 om 10:11
quote:Vl43inder schreef op 30 september 2012 @ 22:09:
Je hebt geen tijd om een grote mug dood te meppen maar wel om er een topic over te openen?
Is ie zo groot dat je 'm nog moet uitlaten voordat jullie gaan slapen?
En jij typt gewoon verder terwijl dat horrorbeest om je oren vliegt???
Ik heb al last van arachnafobia...moet er niet aan denken...
Je hebt geen tijd om een grote mug dood te meppen maar wel om er een topic over te openen?
Is ie zo groot dat je 'm nog moet uitlaten voordat jullie gaan slapen?
En jij typt gewoon verder terwijl dat horrorbeest om je oren vliegt???
Ik heb al last van arachnafobia...moet er niet aan denken...