Lederen bank, maar.......

09-08-2015 13:06 133 berichten
Hij is dieprood en ik twijfel of ik wel zo'n rood bakbeest in huis wil. Ik kan hem overnemen.

Wat vinden jullie er van?

Het gaat niet door.
Mooie bank hoor!
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat is jammer.

Rook je het niet toen je ging kijken? Misschien hadden die mensen katten en hebben die "gespoten"

Voor de rest wel een mooie bank.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Hoi Cateau, Mooie bank! Handig die brede armleuningen, dienblad voor eventuele morsen erop zetten met je favoriete drankje hapje en uiteraard remote-control

Gatverdamme dat is en gore penetrante lucht. HG kun je vaak ook bij de betere drogist vinden de DA en volgens mij de Etos op de Hoogstraat ook, die is lekker groot en heeft een breed assortiment. Gamma, praxis en andere bouwmarkten ook. Maar dat is nu ff niet aan de orde je hebt zo te lezen weer een smak bedrag uitgegeven voor een goedje, hopelijk werkt het! Het zal ook met de tijd er wel uitgaan maar dat is toch niet waar je op zit te wachten. Neem aan dat je het pas maandag dan thuis krijgt? want bezorgen op zondag is meestal niet aan de orde. Baking soda zou je kunnen proberen als je niet zo lang wilt wachten, kun je bij de Jumbo halen al is de jumbo op de Schiedamse weg beetje klein qua assortiment. Anders een toko heeft het meestal ook. Je hebt ook die van Jacob Hooy kun je bij de tuinen vinden, maar betaal je wel een stuk duurder. Bij mij is het zo als ik iets wil opgelost hebben het ook ala minute moet Geduld is nooit mijn sterkste kant geweest, dus zit echt te denken aan die bank van je straks ga ik er nog van dromen Ik heb dit even opgezocht: http://forum.fok.nl/topic/1509450 Misschien heb je er wat aan? Beetje hetzelfde probleem met een leren bank.

Succes!!! Moet gewoon gaan lukken!
quote:kerol schreef op 15 augustus 2015 @ 17:10:

Hij is wel degelijk mooi!

Als je straks die geur eruit hebt gejaagd heb je nog steeds een toffe bank voor een zacht prijsje. Gun hem straks die nieuwe kans!

Ja, ik vind hem ook mooi en hij is gemaakt van het beste leer. Was ooit een hele dure bank.

Tuurlijk geef ik het een kans, na de tien kansen die ik hem al gegeven heb, kan er nog wel eentje bij.

Ik hoop dat het goed komt. Hij is nu in ieder geval schoon en die smell crush moet het maar gewoon gaan doen en anders steek ik hem in de brand, dan is de luft ook weg, toch?

Over de prijs mag ik niet klagen. Ik deed het bod en was verbaasd dat het aangenomen werd. Het vervoer was duurder.
quote:Bromelia schreef op 15 augustus 2015 @ 17:15:

http://kijkopmeubelen.nl/meubels-ontgeuren/stank/

Hier staat als tip om lederontvetter te gebruiken.Bedankt, ik hou het is gedachte.
quote:SoMiDi schreef op 15 augustus 2015 @ 17:21:

Hoi Cateau, Mooie bank! Handig die brede armleuningen, dienblad voor eventuele morsen erop zetten met je favoriete drankje hapje en uiteraard remote-control

Gatverdamme dat is en gore penetrante lucht. HG kun je vaak ook bij de betere drogist vinden de DA en volgens mij de Etos op de Hoogstraat ook, die is lekker groot en heeft een breed assortiment. Gamma, praxis en andere bouwmarkten ook. Maar dat is nu ff niet aan de orde je hebt zo te lezen weer een smak bedrag uitgegeven voor een goedje, hopelijk werkt het! Het zal ook met de tijd er wel uitgaan maar dat is toch niet waar je op zit te wachten. Neem aan dat je het pas maandag dan thuis krijgt? want bezorgen op zondag is meestal niet aan de orde. Baking soda zou je kunnen proberen als je niet zo lang wilt wachten, kun je bij de Jumbo halen al is de jumbo op de Schiedamse weg beetje klein qua assortiment. Anders een toko heeft het meestal ook. Je hebt ook die van Jacob Hooy kun je bij de tuinen vinden, maar betaal je wel een stuk duurder. Bij mij is het zo als ik iets wil opgelost hebben het ook ala minute moet Geduld is nooit mijn sterkste kant geweest, dus zit echt te denken aan die bank van je straks ga ik er nog van dromen Ik heb dit even opgezocht: http://forum.fok.nl/topic/1509450 Misschien heb je er wat aan? Beetje hetzelfde probleem met een leren bank.

Succes!!! Moet gewoon gaan lukken!

Ja, leuk istie hè. Ik wil graag zo'n oprolbaar dienblad erbij, die je over de leuning kan hangen, maar dat komt nog.

Maandag komt dat goedje inderdaad binnen, dus nog even geduld. In dit geval ook niet mijn sterkste kant, maar goed, het moet effe.

Baking soda hou ik in gedachte, daar hoor ik hele goede dingen over, vooral waar het gaat om luchtjes.

Ik mis Oust, als dat nog zou bestaan had ik hem daarmee ingespoten.

Edit:m Er zit een Jumbo in de Pannekoekstraat, daar eens kijken. Die is best wel groot en ook dichter in de buurt.
Oh, daar ga ik eens op googlen oprolbaar dienblad, lijkt mij ook wel wat

Klopt, dat ik daar niet aan heb gedacht, die is een stuk groter. Gek dat ik daar niet vaker naartoe ga, maar ik ga altijd naar de geitenwollensokken passage en vitamine winkel dus net de andere kant van de Pannekoekstraat. Daar hebben ze het vast, staat bij de bakproducten en kost 1.30 geel pak! Ik gebruik het ook als ik branden maagzuur heb, theelepel op een glas water en zuipen maar Lekker is anders hoor

Maar goed, idd toch maar ff geduld.... zucht.... is het al Maandag??????????
Er zit helaas nog een zondag tussen meid en tot die tijd vertoef ik op mijn bureaustoel. Die zit best wel lekker hoor, maar ik word er wel lodderig van. Ik wil op de bank hangen!
Ik hoor en lees heel veel info over Baking soda. Moet het sowieso eens in huis halen, want het is bijna goed voor alles.
Overigens. Ik had die vrouw aan de lijn van die rode bank. Toen ik haar voor het eerst aan de lijn had, had ze praatjes, omdat ze vond dat ik te weinig bood. Na een gesprek met haar man was ze ineens heel aardig en zouden we er wel uitkomen. Later belde ik haar over die bank en had ze ineens weer praatjes, want iemand had veel meer geboden en ze wist het wel, hij ging niet voor minder weg. Diem persoon zou woensdag komen. Nu heeft ze me gisteren gebeld met de vraag of ik nog interesse had en, jawel, we zouden er wel uitkomen en aardig dat ze was. Ik schrijf niet op wat ik dacht.

In ieder geval heb ik nog even gekeken en hij staat inderdaad nog steeds te koop en nog steeds voor dat veel te hoge bedrag. Wat een mufmuts.
Nou! Dat is echt erg en gewoon gemeen! Nu kan jij ineens wel die bank krijgen voor dat geld omdat het andere niet door gaat! En dan naar jou bellen om te vragen of je nog interesse hebt! Waar haalt ze het lef vandaan zeg! Van dat soort streken gaan mijn nekharen direct overeind staan. Zal wel niet mooi zijn geweest wat je dacht, maar wel terecht! Mag hopen dat het niet verkocht gaat worden en dat ze moeten zakken met de prijs en dan vooral nog 2 keer zoveel minder dan het bod dat jij aangeboden had, dat zou helemaal humor zijn

Geniet maar lekker van deze bank hij is mooi en die lucht gaat er wel uit zeker met de middelen die je besteld hebt en anders met de adviezen van hier. En anders haal ik hem op en dompel ik hem in het zwembad waar ik werk, gegarandeerd dat hij met een lekker chloor luchtje terug je huiskamer in komt
Weetje, daar heb ik aan zitten denken, om hem gewoon af te nemen met een soppie bleek, maar ik ben bang dat hij dan verkleurd. Misschien als dat spul niet werkt dat ik het dan toch probeer, met een heel klein scheutje. Wie weet. En als je bleek gebruikt in koud water dan wordt het nooit muf.

Rare gedacht misschien, maar als er echt geen andere mogelijkheid is....
En dat mens is niet wijs. Ze bekijkt het maar, met de hoofdprijs.
Even gekopieerd van: Wikihow.

•Gebruik geen ammoniak, bleekmiddel of andere agressieve schoonmaakmiddelen op leren meubels.

Tsja... zwembad en afnemen met bleek, ik weet het niet hoor

Hahahaha, juist! Mens kan hem lekker ergens anders in gaan schuiven Hahahaha.
Daar waar de zon niet schijnt.

Nou, dat gaat dan niet door. Het zou wel afdoende zijn geweest.
Je kan hem gewoon dragen als een dienblad.

Wow Die is echt super gaaf! En van hout! Love wood Bedankt voor het plaatje heb er even op gestaan om te zien waar hij verkocht word Trouwens... zit je nu op je bureaustoel? Ik zie nu echt zo'n simpel krakkemikkig stoel voor mij en dat je daar zo op zit en dan nar die bank zit te staren, en dat is gewoon klote! Je moet wel lekker kunnen relaxen en hangen hoor! Het is al Zaterdag avond laat, morgen nog een dag en dan hopen dat je pakket ergens vroeg in de ochtend word bezorgd en dan eens kijken wat dat goedje kan!
Leuk ding hè? Ik hou ook van natuurmaterialen.

Jawel, ik zit op mijn bureaustoel, maar heb net een dutje gedaan in bed, in plaats van op de bank. Mijn bureaustoel zit heerlijk hoor, maar ik moet wel rechtop zitten de hele tijd en dat is minder.

Het is alweer zaterdagavond en als de dag van morgen lekker snel gaat, dan is het zo gepiept, als dat spul werkt tenminste. Zie wel.
Zeker gaaf ding! Ik heb dus ook allemaal licht hout in mijn huis. Mooie grenen tafel en een donkerbruine stoere bank zelfde model als op jou foto maar dan van dik geruit stof. Daar zou hij echt mooi overheen staan. Nee even is dat geen punt, maar dat recht opzitten moet niet te lang duren, goed dat je even hebt geslapen schilt weer uren

Inmiddels zondag!!!! Hang on!

Dat spul moet wel diehard zijn, dus gaat er maar van uit dat het het doet! En anders zoeken naar een andere oplossing, moet lukken. Desnoods stap je een beetje goede meubelzaak in die er verstand van heeft dus niet een ikeatje of leenbakkertje Maar zo'n dure kwaliteits geval en laat je niet een bank van hun natuurlijk aansmeren En ff wat advies inwinnen.

Ben nlk ook echt reuze benieuwd naar dat spul, misschien kun je het ook voor andere meubels gebruiken?
Ik lag al om half elf in mijn bed en heb geslapen tot acht uur. Ik was echt moe en gelukkig geen geplak deze nacht. Deze dag gaat snel voorbij, ik voel het aan m'n water.

Die dienbladen waren een tijdje terug te koopp bij de Action. Misschien dat ze ze nog hebben, dan hebben we er eentje voor een prikkie, dat zou niet gek zijn.

Hout en bruin gaan altijd goed samen, is sfeervol en geeft rust.

Ik heb bedacht dat als dat spul niet werkt, dat ik dan een spuitbus haal voor stinkschoenen en hem daarmee inspuit, maar ik wacht eerst even af, dat potje kost al duur zat.

Als het niet lukt dan laat ik me inderdaad adviseren door mensen die er echt verstand van hebben.

Dat spul is speciaal voor leer.
Nou, mijn ongeduld blijkt maar weer. Ik hem de bank ingesopt met een sterke oplossing Dettol. Hij is nog niet droog, dus ik kan er geen pijl op trekken. Hij staat nu lekker te geuren, maar ik weet niet of dat zo blijft als hij droog is. In ieder geval is de boel ontsmet en daar valt ook iets voor te zeggen. Even afwachten. Ik laat het weten.
Nope, hij meurt nog.
Goedemiddag, was ff de hort op Fijn dat je goed geslapen heb Dettol en de bank leeft nog Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat hij nu nog stinkt? Wat hebben die mensen met dat ding gedaan dan? Ja ontsmet zal hij zeker zijn, maar ja een stinkende meurende bank is ook niet lekker, die stank hangt dan om je heen Goed bijna deze dag ook voorbij, morgen dan dat dure goedje gebruiken en als dat niet werkt, naar die meubelzaak en anders? Kun je geen contact leggen met die persoon die de bank aan jou heeft verkocht??? En vragen wat is ermee gebeurd?? Dit is gewoon onuitstaanbaar bloed irritant!

Het is nu zo erg dat ik er nu ook mee zit!! Heb al tegen een vriend van mij gezegd als je ooit een bank koopt, koop een nieuwe want Cateau raad het sterk af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven