Lekker lazy sunday..

05-08-2012 10:24 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie fijne leuke lekkere dingen om te doen op een lazy sunday??
Ik zelf hou van uitslapen

Koffie drinken

Terras hangen

Ontbijten
Naar de sauna gaan.
Film kijken, lezen, badderen, in de tuin gangen, aanrommelen in huis
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
ik vind het meestal wel leuk om een beetje actief te zijn,

maar soms een dagje ff lekker niks doen is ook niet verkeerd.

ik moet wel op dit moment, heb last van mijn keel en vannacht behoorlijk lopen spoken dus daar gaat weinig actie uit komen vandaag (ik heb last van chronische vermoeidheid dus dit hakt er best wel in. ik moet ook wel 1 dag per week niks doen inlassen. lukt niet altijd...)

momenteel lig ik lekker in bed te forummen.

als het goed is komt er vanmiddag nog ff iemand koffie drinken...

wat ik verder doe op van die niks-dagen: beetje bankhangen, internetten, in huis lummelen, stukje wandelen, boek of tijdschrift met een pot thee enz.
Ik hang nu lekker op de bank maar we begonnen minder relaxt, oppashamster was ontsnapt ergens vannacht en was ín de bank gekropen.

Heel verhaal maar ' we got him' gezond en wel

Het regent hier al ( nu droog geloof ik) even dus als het droog wordt even een wandeling maken en misschien later een filmpje scoren ofzo.
quote:reisa1978 schreef op 05 augustus 2012 @ 10:29:

Naar de sauna gaan.Dat is altijd lekker!
haha de oppashamster ontsnapt

sauna is ook lekker, alleen doe ik dat dan liever doordeweeks i.v.m. drukt..

ff lekker wandelen in de natuur is ook relaxx
Helemaal niks doen. Straks ff boodschappen doen, en verder bij het zwembad hangen. Of bij het meer. Het word hier in Bella Italia vandaag tegen de 40 graden, iets met een tropische storm uit Afrika. Dus we kunnen ook niet zoveel:p. Niet dat we dat zouden willen.
Oh en we is niet mn moesje en ik:p.

Mn lieve mooie vriend en ik! Heerlijke vakantie dit .
quote:ashley1983 schreef op 05 augustus 2012 @ 10:49:

Helemaal niks doen. Straks ff boodschappen doen, en verder bij het zwembad hangen. Of bij het meer. Het word hier in Bella Italia vandaag tegen de 40 graden, iets met een tropische storm uit Afrika. Dus we kunnen ook niet zoveel:p. Niet dat we dat zouden willen.

Klinkt goed

Ik ga ook nooit in het weekend naar de sauna, was anderhalve week op die ene warme donderdag in elysium en dat was super. Lekker rustig ook, het eerste parkeerterrein was met moeite half gevuld.
Ik hang het liefst op zondag. Lekker beetje tv kijken, internetten, serie kijken, uit eten af en toe. Dat gaan we vanavond doen, weet alleen nog niet waarheen.

Verder ga ik rustig aan doen vandaag, ben nog moe. Niet goed geslapen omdat ik me zorgen maakte om mijn moeder die met haar been in het gips zit. Die is vrijdag onderuit gegaan op werk en heeft 2middenvoetsbeentjes gebroken, terwijl ze volgende week op vakantie zou gaan dus dat is heel sneu.

Ga morgen lekker naar haar toe om voor haar te zorgen,.
Lief van je Rogue!
Uitslapen, tijdschrift of boek lezen, internetten.
quote:luni schreef op 05 augustus 2012 @ 11:21:

Lief van je Rogue!

Nou ja ik woon er ook dus ik moet sowieso naar huis haha. Ben nu bij mijn vriend thuis, daar ben ik altijd in het weekend. Maar maak me wel zorgen omdat ik weet dat mijn broertje niet zo zorgzaam is. En ze mag niets doen, zo min mogelijk bewegen.

Ga morgen wel goed voor haar zorgen.
quote:rogue_1987 schreef op 05 augustus 2012 @ 11:31:

[...]

Nou ja ik woon er ook dus ik moet sowieso naar huis haha. .Oh
Series kijken, met de kat op de bank en mijn vriend ernaast. Helaas is die nu even weg en kan ik niet verder met de serie, dus ben ik me aan het voorbereiden op een sollicitatie van aanstaande dinsdag waar ik nú al de peentjes voor zweet. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest denk ik.
Ik kan dat nooit zo goed.

Lazy sunday-en

Vanmorgen stond ik om 9 uur al op de sportschool, zo lekker douchen, even een stofzuiger door de keet en vanmiddag naar vrienden voor een bbq.

Gelukkig trekt het weer helemaal open.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Uitslapen, lekker uitgebreid ontbijten, best bites of saturday kitchen kijken, uitgebreid badderen/douchen, ergens lunchen, bijlezen in alle kranten, boodschappen doen, lekker koken, boek lezen of leuke film kijken en met grote pot thee op de bank. Dat is hoe mijn zondag er meestal uitziet. Heerlijk
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alvast succes confiture!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Oh, echt niks doen kan ik ook slecht. Uitslapen wel, maar tegen elven word ik onrustig. Dus ben lekker in de tuin aan de gang, heb al een boom voor het grootste deel omgezaagd en in de auto gestouwd, en verder komt er een vriend langs waarmee lief en ik n eind willen gaan lopen en dan ga ik nog uitgebreid koken voor iedereen. Leuk.
Net als iedere dag deze week. In bed en in de rolstoel hangen, tv kijken, beetje forummen en veel slapen.
quote:-Bladora- schreef op 05 augustus 2012 @ 12:07:

Alvast succes confiture!Thanks!
@ Summerdance..o goed hoor om 9 uur in de sportschool. dat deed ik "vroeger'' ook vaak. Als je eraan went is het heerlijk en daarna ben je lekker actief..hmm mischien weer eens goed om mee te beginnen kan ik daarna altijd alsnog rondhangen..
Veel slapen

Eten

Tv kijken

Internetten

Boek lezen

Wat ik eigenlijk wil

Iets met vrienden doen ( die heb ik niet)

In bed liggen met je vriend (heb ik ook niet)

Iets leuks gaan doen buiten (voel me te lelijk om in het openbaar te gaan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven