Lekker lazy sunday..
zondag 5 augustus 2012 om 13:15
zondag 5 augustus 2012 om 13:42
zondag 5 augustus 2012 om 13:54
Wij hebben nog vakantie, 2 weken in Italië achter de rug en nu nog 2 weken thuis. Ik ben dus al ruim 2 weken 'lazy' en heb al die dagen gedaan alsof het 'sunday' was.
Ontbijt op bed van Popeye gehad, uurtje geleden want vanzelfsprekend uitgeslapen. Zit nu lekker buiten met een cappuccino en havermoutkoekjes die mijn moeder gebakken heeft. Popeye ligt hier een dutje te doen (en het Olympisch record luid snurken te verbeteren ). Mijn moeder is net door broer en schoonzus opgehaald en logeert een nachtje daar. Wij gaan straks uit eten. Vrienden waar we mee uit eten gaan komen eerst hierheen, trekken we een paar flesjes rosé open, heb grote garnalen gekocht en gemarineerd (knoflook, rode pepers en olie) om straks in de oven te garen en zet er dan een camembert en leg er een focaccia bij in de oven. En tot ze er zijn wat forummen, lezen en lui zijn. Moet me alleen nog een beetje opkalefateren, jurkje en hakken i.p.v. korte broek/shirt en teenslippers. En even haar vastmaken en mascara/lipstick op. Maar dat kan ik in 5 minuten. Dus voorlopig blijf ik luieren.
Ontbijt op bed van Popeye gehad, uurtje geleden want vanzelfsprekend uitgeslapen. Zit nu lekker buiten met een cappuccino en havermoutkoekjes die mijn moeder gebakken heeft. Popeye ligt hier een dutje te doen (en het Olympisch record luid snurken te verbeteren ). Mijn moeder is net door broer en schoonzus opgehaald en logeert een nachtje daar. Wij gaan straks uit eten. Vrienden waar we mee uit eten gaan komen eerst hierheen, trekken we een paar flesjes rosé open, heb grote garnalen gekocht en gemarineerd (knoflook, rode pepers en olie) om straks in de oven te garen en zet er dan een camembert en leg er een focaccia bij in de oven. En tot ze er zijn wat forummen, lezen en lui zijn. Moet me alleen nog een beetje opkalefateren, jurkje en hakken i.p.v. korte broek/shirt en teenslippers. En even haar vastmaken en mascara/lipstick op. Maar dat kan ik in 5 minuten. Dus voorlopig blijf ik luieren.
zondag 5 augustus 2012 om 14:03
Ik zit lekker in de tuin, vriend is vissen dus ik ben alleen. Het zonnetje is nu wel weg helaas, maar het is nog prima te doen. Ik heb net een roseetje gepakt en geniet van de geluiden van spelende kinderen achter in het pad en de blatende schapen hier aan de andere kant van de straat.
Ik moet eigenlijk even stofzuigen en dweilen, maar ach, het is niet voor niets een lazy sunday;-)
Ik leg zo mijn mobiel maar weg en pak er een boek bij. Ik kom rond een uur of 5/6 wel weer in actie.
Ik moet eigenlijk even stofzuigen en dweilen, maar ach, het is niet voor niets een lazy sunday;-)
Ik leg zo mijn mobiel maar weg en pak er een boek bij. Ik kom rond een uur of 5/6 wel weer in actie.
Uhm... stuff... and things
zondag 5 augustus 2012 om 14:09
quote:lelijk86 schreef op 05 augustus 2012 @ 13:09:
Veel slapen
Eten
Tv kijken
Internetten
Boek lezen
Wat ik eigenlijk wil
Iets met vrienden doen ( die heb ik niet)
In bed liggen met je vriend (heb ik ook niet)
Iets leuks gaan doen buiten (voel me te lelijk om in het openbaar te gaan)
Dat meen je niet, als je dat wel meent zou ik je ook aanraden om hulp te zoeken! Het leven kan zoveel leuker zijn voor je als je je zekerder over jezelf voelt!
Ik doe graag in het weekend:
Uitslapen, met de hond wandelen, internetten, in huis rommelen, naar vrienden/familie gaan, ergens lekker lunchen.
En om het weekend is mijn zoontje bij ons, dan doe ik graag leuke dingen met hem......
Veel slapen
Eten
Tv kijken
Internetten
Boek lezen
Wat ik eigenlijk wil
Iets met vrienden doen ( die heb ik niet)
In bed liggen met je vriend (heb ik ook niet)
Iets leuks gaan doen buiten (voel me te lelijk om in het openbaar te gaan)
Dat meen je niet, als je dat wel meent zou ik je ook aanraden om hulp te zoeken! Het leven kan zoveel leuker zijn voor je als je je zekerder over jezelf voelt!
Ik doe graag in het weekend:
Uitslapen, met de hond wandelen, internetten, in huis rommelen, naar vrienden/familie gaan, ergens lekker lunchen.
En om het weekend is mijn zoontje bij ons, dan doe ik graag leuke dingen met hem......
zondag 5 augustus 2012 om 14:30
Uitslapen en rustig ontbijten met een eitje
Rommelen in en om (lees: balkon) het huis
Wat achterstallige klusjes doen met de tv op VH1 classics
Dan uitgebreid douchen of badderen, zonnebank.
En dan aan het einde van de middag naar vrienden om te BBQ en
precies wat we vandaag hebben gedaan en gaan doen dus....
heerlijk.
Rommelen in en om (lees: balkon) het huis
Wat achterstallige klusjes doen met de tv op VH1 classics
Dan uitgebreid douchen of badderen, zonnebank.
En dan aan het einde van de middag naar vrienden om te BBQ en
precies wat we vandaag hebben gedaan en gaan doen dus....
heerlijk.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 5 augustus 2012 om 15:06
uitslapen kan ik eigenlijk nooit, en ik kan echt moeilijk stil blijven zitten.. En juist vooral heb ik zondags zin om op te ruimen vaak, de hele week al druk geweest, en net mijn kast opgeruimd weg gegooid, wasje gedraaid, en nu lekker even voor de laptop en film op staan ondertussen..
ben weer aan het multitasken:) Maar overigens heb ik ook vaak zondagen dat ik helemaal niks wil, en lekker een dagje niks doe en lekker tv ga kijken!:) nu mijn ouders op vakantie zijn, ben ik samen met mijn broer thuis:)
ik vind het soms echt moeilijk om stil te zitten, maar een rustig daje is juist ook goed en uiteraard ook lekker met de hond wandelen:)
ben weer aan het multitasken:) Maar overigens heb ik ook vaak zondagen dat ik helemaal niks wil, en lekker een dagje niks doe en lekker tv ga kijken!:) nu mijn ouders op vakantie zijn, ben ik samen met mijn broer thuis:)
ik vind het soms echt moeilijk om stil te zitten, maar een rustig daje is juist ook goed en uiteraard ook lekker met de hond wandelen:)