leuke 'laatste' herinnering

09-10-2013 19:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen....

Mijn vader gaat 11 November voor 3,5 jaar naar Indonesie voor zijn werk.

17 Oktober is hij jarig en willen mijn zus, zusje en ik voor zijn verjaardag iets leuks 'geven'. Mijn vader heeft zijn huur opgezegd en iets leuks geven is daarom niet echt een optie, daarom willen wij iets leuks gaan doen. een leuke voorlopige 'laatste' herrinering.

Heeft iemand misschien een leuk 'origineel' idee ?

Alvast heel erg bedankt.

Liefs
Bloembollen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een fotoboekje samenstellen met foto's van jullie en andere mensen die hij lief heeft?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Een boekje maken met Nederlandse recepten? Boerenkoolzaad er bij?
Of iets met foto's?

- Dekbed of kussens met jullie foto?

- leuke tas met jullie foto

en Nederlandse dingen: mand met allerlei nederlandse spulltetjes met idd zaadjes, drop etc.
Ik blijf toch ook even hangen bij iets geven: laat een prachtige foto van jullie maken door een fotograaf, het lijkt me een fijn kado voor hem.

En iets leuks doen: het openluchtmuseum is lekker Nederlands.
Volgens mij vraagt ze nu juist meer iets om te doen, niet om te geven zodat hij het niet mee hoeft te nemen. Alleen in zijn herinnering dan

Wat bootje_op_de_golven zegt vind ik wel een heel mooi idee. Een mooie fotosessie met jullie vader samen. Gecombineerd met een lekkere lunch of diner. Daarnaast is dit klein genoeg om wel mee te nemen.
Oke, dan zou ik foto's laten maken in Volendammer kostuum, met zijn allen.
quote:himalaya schreef op 09 oktober 2013 @ 20:05:

Oke, dan zou ik foto's laten maken in Volendammer kostuum, met zijn allen. Zoiets ja! Of er een heel Hollands afscheidsrondje van maken. Bijvoorbeeld een dagje naar de stad waar hij geboren is, of wandelen aan onze kust, of iets dat hij leuk vindt. En dan ergens eten wat hij lekker vindt, lunchen met pannekoeken of een harinkje ofzo, s avonds lekker uiteten in een restaurant met NL-FR keuken. Ergens foto's maken in klederdracht
Zeg maar Spijker.
Bedankt voor de leuke ideeen!

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven