leuke droogloopmat

02-07-2010 13:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar ik een LEUKE droogloopmat kan kopen?

Ik kom niet verder dan saaie gekleurde exemplaren.

We hebben een schuifpui in de woonkamer die ook gelijk de enige ingang is vanuit de tuin.

We moeten dus we wel iets op onze laminaat vloer leggen om deze schoon te houden.

Maar een origineel exemplaar heb ik nog niet kunnen vinden, wie wel???
Bij de meeste winkels waar tapijt en gordijnen verkocht worden hebben ze die dingen te kust en te keur. Maar hoe leuk wil je hem hebben? Het zijn over het algemeen wel een beetje gedekte tinten, om ze vuilverbergend te maken.

Ik adviseer meestal om er eentje te kiezen die het dichtst bij de kleur van de vloer komt en anders een antraciete of bruinige.

Zoiets?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb vorige week een knalrode gekocht, bij de bouwmarkt. Werd helemaal depri van die neutrale tinten.
Bij kwantum of leenbakker (zit hier naast elkaar, dus ik weet het niet zeker) kun je van ieder tapijt dat ze hebben een mat laten maken.
The time is now
Ik heb een roze/bruine. Ziet er ontzettend vreselijk uit in de winkel. Maar bij mijn vloer kleurt ie helemaal goed. Ben er blij mee.
Bij de Lidl zijn ze ook te koop trouwens

OMG!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Met Space Invader ledlichtjes

Londen's putdeksel

Putdeksel uit Parijs

House of love

Meer matten, zoek op deurmat)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven