Leuke ideeen thuiskomst
donderdag 11 maart 2010 om 15:26
Hee
ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik dit bericht bij de juiste topic plaats maar toch,
Ik heb leuke ideeen nodig voor de thuiskomst van mijn vriend uit afghanistan begin april en hiermee bedoel ik dus versieringen ik heb nog niet zo heel veel, en ben opzoek naar leuke liefde's deco, thuiskomst slinger etc.
wie helpt me ??
ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik dit bericht bij de juiste topic plaats maar toch,
Ik heb leuke ideeen nodig voor de thuiskomst van mijn vriend uit afghanistan begin april en hiermee bedoel ik dus versieringen ik heb nog niet zo heel veel, en ben opzoek naar leuke liefde's deco, thuiskomst slinger etc.
wie helpt me ??
donderdag 11 maart 2010 om 15:45
Ik weet niet wanneer hij thuiskomt, maar is het een idee dat hij de eerste dag lekker rustig thuis kan komen en dat je dan allemaal eten en drinken in huis haalt wat hij lekker vindt en lekker bijpraten ofzo. Verwennen dus! Misschien kan je voor de sfeer een cd maken/opzetten met zijn lievelingsmuziek en een mooie film in huis halen (hoewel ik me ook voor kan stellen dat je veel bij te praten hebt). En ik zou mezelf versieren d.m.v. mooie lingerie en lekker alles geschoren en zacht en glad enzo
En dan de dag daarna iets met zijn vrienden/familie organiseren (maar dat moet ie wel leuk vinden natuurlijk).
En dan de dag daarna iets met zijn vrienden/familie organiseren (maar dat moet ie wel leuk vinden natuurlijk).

donderdag 11 maart 2010 om 16:04
Toen ik terug kwam van uitzending vond ik het heel prettig dat ik de eerste dag niets hoefde. Daarna kan je het zo gek maken zoals je wil. (Feest met al zien vrienden en familie in het weekend, een soort welcome home party)
Vergeet niet dat hij tijd nodig heeft om weer te wennen om hier te zijn....
Succes en geniet van elkaar!
Vergeet niet dat hij tijd nodig heeft om weer te wennen om hier te zijn....
Succes en geniet van elkaar!
Nee echt?

donderdag 11 maart 2010 om 16:56
Misschien een ideetje:
Pak een leuke foto van jou en je vriend, zet er in paint een leuke tekst onder: welkom schat ofzo. Print vervolgens uit in hoge kwaliteit: zwart/wit.
Verdeel het A4 fotopapier in een 8-tal vakken (of meer), en vergroot ieder vakje ook weer na 1 A4 formaat. Als je deze vakken dan in de juiste volgorde hebt, steek je ze in plastic hoezen (bureau-accessoire winkel ofzo), en maak ze aan elkaar vast met ringetjes of knijpertjes.
Zo heb je een mega foto-gordijn, dat je voor het raam kunt hangen (of een zijgevel/garagepoort).
Pak een leuke foto van jou en je vriend, zet er in paint een leuke tekst onder: welkom schat ofzo. Print vervolgens uit in hoge kwaliteit: zwart/wit.
Verdeel het A4 fotopapier in een 8-tal vakken (of meer), en vergroot ieder vakje ook weer na 1 A4 formaat. Als je deze vakken dan in de juiste volgorde hebt, steek je ze in plastic hoezen (bureau-accessoire winkel ofzo), en maak ze aan elkaar vast met ringetjes of knijpertjes.
Zo heb je een mega foto-gordijn, dat je voor het raam kunt hangen (of een zijgevel/garagepoort).